کد خبر: ۱۴۶۵۶۸
زمان انتشار: ۱۴:۱۹     ۱۶ تير ۱۳۹۲
نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفت: اگر تحریم‌ها برداشته شود مشکلی برای برگزاری بازی‌های دوستانه بزرگ نداریم.

به گزارش 598،هادی آیت اللهی در گفت‌وگو باخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص مسائل مختلف فوتبال از جمله شرایط تیم ملی و همچنین برنامه‌های کارلوس کی‌روش صحبت کرد که در زیر می‌خوانیم:

فارس: تیم ملی به جام جهانی صعود کرد و حالا برنامه فدراسیون فوتبال برای این یک سال چیست؟

کی‌روش از قبل برنامه‌ها را به ما ارائه داده و این موضوع نیز با سازمان لیگ هماهنگ است، پس از بازگشت کی‌روش ریز برنامه‌ها را به ما ارائه می‌دهد تا درباره بازی‌های دوستانه و اردوهای مد نظر فدراسیون فوتبال اقدامات لازم را انجام دهد.

فارس: برنامه‌های تیم ملی با برنامه‌های سازمان لیگ تداخلی ندارد؟

خیر، این برنامه‌ها از قبل هماهنگ شده بود.

فارس: فدراسیون فوتبال مشکلی از لحاظ مالی برای تامین خواسته‌های کی‌روش ندارد؟

تلاش ما بر این است تا تمام خواسته‌های کی‌روش را عملی کنیم تا در تمام زمینه‌ها بتوانیم موارد مدنظر سرمربی تیم ملی را فراهم کنیم.

فارس: در مورد جلسه هیئت جلسه و همچنین جلسه‌ای که با کمیته داوران و دپارتمان قرار است برگزار کنید صحبت می‌کنید؟

جلسه هیئت رئیسه به خوبی برگزار شد و فردا هم قرار است جلسه‌ای برگزار کنیم تا مشکلات بین دپارتمان و کمیته داوری مورد بررسی و حل و فصل قرار گیرد.

فارس: علی‌آبادی رئیس کمیته ملی المپیک اعلام کرده که قصد داریم تیم امید را به فدراسیون فوتبال واگذار کنیم، نظر شما در این باره چیست؟

ما تعامل خوبی با کمیته ملی المپیک داریم، پس از اینکه برنامه‌های کی‌روش مشخص شد، برنامه‌های تیم ملی امید در اولویت قرار خواهد گرفت و پس از آن کادر فنی را انتخاب می‌کنیم.

فارس: سال پیش رو سال پرمشغله‌ای برای فدراسیون فوتبال است، اولویت‌بندی شما چگونه است؟

اولویت ما حضور موفق تیم ملی در مسابقات جام جهانی است، ما نمی‌خواهیم فقط در جام جهانی حضور داشته باشیم بلکه می‌خواهیم فوتبال خوبی ارائه دهیم و از نام ایران در بین 32 تیم جهان دفاع کنیم. نمی‌خواهیم زنگ تفریح در مسابقات باشیم، در وهله دوم حضور نوجوانان در جام جهانی و همچنین تیم ملی فوتسال در جام جهانی و رقابت‌های مختلف دیگر که درباره آن برنامه ریزی‌های زیادی داشته‌ایم. ببینید تیم ملی فوتسال بانوان برای اولین بار در ورزش‌های توپی توانست مقام نائب قهرمانی را به خود اختصاص دهد آن هم در مسابقات مهمی چون کره جنوبی.

فارس: کی‌روش برای آمادگی حضور در جام جهانی خواستار برگزاری بازی‌های دوستانه بزرگ است به نظر شما می‌توانیم این موضوع را تامین کنید؟

تلاش خود را خواهیم کرد، با تحولاتی که در راه است و دوستان جدیدی که خواهند آمد و حمایت‌هایی که صورت می‌گیرد و تحریم‌ها هم برداشته شود ما مشکلی برای برگزاری این بازی‌ها نداریم.

فارس: در رسانه‌ها عنوان شده بود که کی‌روش به دنبال اضافه کردن دستیار به کادر فنی‌ است، آیا این گونه است؟

تاکنون که چنین چیزی اعلام نکرده، ما منتظر هستیم تا او به ایران بازگردد تا برنامه‌های خود را بدهند و ما هم در این زمینه برنامه ریزی کنیم.

فارس: در پایان چه صحبتی دارید؟

همان گونه که با حمایت رسانه‌ها و مردم توانستیم راهی جام جهانی شویم، امیدوارم این موضوع تا آغاز مسابقات جهانی تداوم داشته باشد تا بتوانیم تیم منسجم و خوبی را راهی جام جهانی کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها