کد خبر: ۱۴۶۳۴۸
زمان انتشار: ۱۳:۲۵     ۱۵ تير ۱۳۹۲
حالا حتما امير قلعه نويي از خودش خواهد پرسيد بدون مجتبي چه كار كند؟سوالي كه شايد قبل از اين خيلي جدي از خودش نپرسيده بود و جواب هاي قانع كننده اي هم برايش نداشت!
سايت گل – بدون شك  رفتن جباري از استقلال به سپاهان  هواداران اين تيم را مغموم خواهد كرد چرا كه ستاره ملي پوش تيم شان را بعد از 9 سال از دست داده اند و اين اتفاق در حالي رخ داده كه اين بازيكن بي جانشين سر از تيمي در آورده كه در سه سال اخير مهم ترين رقيب آبي ها در راه كسب مقام قهرماني ليگ برتر بوده است.
حتما از اين به بعد اين انتقال  بزرگ كه شايد مهم ترين و حاشيه اي ترين انتقال فصل نقل و انتقالات لقب بگيرد در فضاي مجازي و سايت هاي خبري و هواداري استقلال سر و صداي زيادي به پا كند اما نكته مهمتر  و نگران كننده تر براي آنها اينجاست كه استقلال و امير قلعه نويي چگونه مي خواهند جاي خالي اين بازيكن را در تيم شان پر كنند؟
حالا  و بعد از انتشار اين خبر حتما كاروان استقلال در اوكراين شوكه و مبهوت است وقسمت عمده اي از اين شوك و سرگرداني نصيب امير قلعه نويي به عنوان مسوول كادر فني خواهد شد.حالا حتما امير قلعه نويي از خودش خواهد پرسيد بدون مجتبي چه كار كند؟سوالي كه شايد قبل از اين خيلي جدي از خودش نپرسيده بود و جواب هاي قانع كننده اي هم برايش نداشت!
بدون شك از توانايي هاي جباري در پست شماره 10 يا همان مهاجم سايه و بازيسازي كه پشت سر مهاجمان بازي خواهد كرد نمي توان به راحتي  گذشت و تقريبا هيچ كس نمي تواند جاي او را پر كند مگر اينكه قلعه نويي با آوردن آندو و حفظ نكونام  دست به تغييراتي در تركيب خط مياني اش بزند و تا حدودي اين نقص را بر طرف كند.
قلعه نويي مي تواند با بازي دادن به تيموريان و نكونام در پست هافبك دفاعي از پژمان نوري يا احمد جمشيديان در پست شماره 10 استفاده كند .هر دو بازيكن در اين پست سابقه بازي دارند و مهره هاي  قابلي به حساب مي آيند اما قطعا كارايي جباري را نخواهند داشت ولي در نهايت  به نظر مي رسد اين بهترين راه حل ممكن است چرا كه هافبك بازيساز قابلي بدون تيم نمانده كه فتح الله زاده براي به خدمت در آوردنش دست به جيب شود.
حال تصور كنيد آندو به هر دليلي به استقلال نيايد و نكونام حاضر به تمديد نشود.آن وقت امير بايد چه كار كند؟
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها