کد خبر: ۱۴۶۳۴۵
زمان انتشار: ۱۳:۱۲     ۱۵ تير ۱۳۹۲
انصاري فرد هم قدردان اين حمايت ها بوده و اين تشويق هاي از ته دل را از ياد نبرده است.او در مصاحبه هاي اخيرش مدام به اين نكته تاكيد كرده كه مديون هواداران پرسپوليس است.
سايت گل –  فهرست خرید سپاهانی ها با مجتبی جباری پر شد و بنابراین شایعه حضور کریم انصاری فر در این باشگاه دیگر عملیاتی نیست .
اما این خبر جنجالی در شرایطی منتشر شده که امروز رسانه های نزدیک به پرسپولیس از بازگشت کریم انصاری فر به میز مذاکره باشگاه پرسپولیس گفته اند .اين مهاجم جوان با وجود نوسان بسيار در طول فصل گذشته جايگاه ويژه اي نزد هواداران پرسپوليس داشته و دارد  و بدون شك رفتن او به سپاهان ضربه مهلكي به اين هواداران خواهد بود كه در طول فصل گذشته حتي زماني كه كريم روي دور ناكامي افتاده بود و هفته ها پايش به گل باز نمي شد، از او حمايت مي كردند.
البته انصاري فرد هم قدردان اين حمايت ها بوده و اين تشويق هاي از ته دل را از ياد نبرده است.او در مصاحبه هاي اخيرش مدام به اين نكته تاكيد كرده كه مديون هواداران پرسپوليس است  و هيچ وقت محبت آنها را فراموش نمي كند .اگرچه او در مصاحبه با سایت گل ، از حاشیه ها پرسپولیس نالیده بود . تیمی که فشار ریادی روی بازیکنان آن است .
صبح امروز ، خبر تمديد قرارداد  كريم با پرسپوليس  موازي با اصرار سپاهاني ها براي به چنگ آوردن  او مطرح شده بود تا آن دسته از هواداران كه معتقدند خط حمله تيم شان بدون انصاري فرد چيزي كم دارد به فصل آينده اميدوارتر شوند اما حالا و باحضور جباری در سپاهان دست بالا مال پرسپولیس است ..
از آنجايي كه فقط 5 روز ديگر تا پايان مهلت نقل و انتقالات مانده انصاري فرد زمان زيادي براي اتخاذ تصميم نهايي ندارد  و بايد  يكي از مهم ترين انتخابهاي دوران فوتبالي اش را انجام دهد؛آيا او با پرسپوليس تمديد خواهد كرد و به دنبال ساختن فصلي بهتر از آنچه فصل قبل  رخ داد مي رود يا سر از  یک تیم خارجی در خواهد آورد و در آنجا آرزوهاي رسيدن  به تركيب فيكس تيم ملي در جام جهاني را جست و جو مي كند؟
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها