کد خبر: ۱۴۶۰۹۶
زمان انتشار: ۱۳:۵۲     ۱۳ تير ۱۳۹۲
سارقان، گوشي تلفن همراه هافبک استقلال را سرقت کردند.

بدهي 73 ميليوني به هتل اسپيناس
90: باشگاه استقلال مبلغ 73 ميليون تومان به هتل اسپيناس تهران بدهكار است كه مسئولان اين هتل‌ بارها براي دريافت طلب خود خواستار ديدار با فتح‌اله‌زاده شدند ولي مدير عامل آبي‌پوشان حاضر به جلسه با آنها نشد. از همين رو مسئولان هتل اسپيناس تصميم گرفتند بابت طلب 73 ميليوني از استقلال شكايت كنند.

جباري استعدادياب راه‌آهن نشد!
90: سرپرست راه‌آهن درباره مذاکره با مجتبي جباري مي‌‌گويد: ما با جباري مذاکره داشته‌ايم اما نه براي جذب. يک سري صحبت‌هايي انجام شد تا همکاري‌هايي در زمينه‌ي شناسايي استعداد و فوتبال پايه داشته باشيم که به توافق هم نرسيديم.
وي مي‌‌افزايد: ما در اين رابطه با کارشناسان و افراد زيادي صحبت مي‌کنيم و جباري هم طرح‌هايي داشت که آن را بررسي کرديم ولي مکتوب نشده و منتفي است.

جباري: در حمايت از استقلال حرف زدم نه عليه‌اش
90: مجبتي جباري در تازه‌ترين مصاحبه خود كمي از موضع قبلي عقب‌نشيني كرد و مدعي شد حرف‌هايي كه به زبان آورده درجهت حمايت از تيم بوده نه بر عليه استقلال. جباري درخصوص صحبت‌هايي كه انجام داد مي‌‌گويد: من اگر حرفي زدم واقعيت ها را گفتم نه چيز ديگر. مرد حرف مي زند و من هم حرفهايم را زدم.اعتراض من به شرايط بوده نه باشگاه استقلال واگرنه استقلال چه گناهي کرده است.الان هم تا اين لحظه نه جلسه اي داشتم ونه تصميمي گرفتم توکل به خدا ببينم چه پيش مي‌آيد.
حرف هاي من در حمايت از استقلال بود و نه عليه اش ... دوست دارم از تيمي که در ليگ قهرمان شده و در آسيا هم نتيجه گرفته حمايت شود.

يك ميليارد ديگر به زودي مي‌‌رسد
90: رئيس هيات مديره استقلال درباره وضعيت اين تيم مي‌‌گويد:‌ استقلال اکنون به سرانجام خوبي رسيده و نقاط ضعف را برطرف کرديم. اين کار با درايت مديرعامل و کادر فني انجام شد.
نجف‌نژاد: در مورد اينکه يک ميليارد وزارت ورزش و جوانان چه زماني به حساب باشگاه استقلال واريز مي‌شود مي‌‌افزايد: به زودي اين پول نيز به باشگاه واريز و مشکلات برطرف مي‌شود.

عرب: خبرچين مي‌‌خواست ميانه نكونام و قلعه‌نوعي را خراب كند
90: امير عرب در خصوص ملاقات قلعه‌نوعي و نکونام مي‌‌گويد: لازم بود اين دو بنشينند و حرفهايشان را بزنند.سوءتفاهماتي وجود داشت که بايد رفع مي شد.به سرمربي ارتباط پيدا مي کند که چه کسي در ترکيب 11 نفره باشد و چه کسي نه.
مدير اجراي استقلال مي‌‌افزايد: يک سري قصد داشتند ميانه نکونام و قلعه نوعي را خراب کنند.يک سري که خبرچيني کردند،حرف آوردند و حرف بردند.اما با يک نشست چهره به چهره همه چيز حل شد.جواد با استقلال قرارداد داشت و به زودي هم در تمرينات حاضر مي‌شود.کاپيتان تيم ملي بايد بزرگ فکر کند.

توافق مالي اكبرپور
90: مهاجم استقلال براي حضور در اين تيم قرارداد يک ساله‌اي دارد اما براي توافقات مالي در دفتر علي فتح‌اله‌زاده حاضر شد و در خصوص مسائل مالي و مبلغ قراردادش با وي به صحبت پرداخت و به توافق رسيد.
اكبرپور با افزايش 20درصدي قرارداد فصل گذشته‌اش موافقت كرد تا همچنان آبي‌پوش بماند.

ذخيره رحمتي ماندني شد
90: سيدحسين حسيني، دروازه‌بان دوم استقلال پس از حل شدن مشکل سربازي‌اش در اين تيم ماند. حسيني با گرفتن برگه‌اي از دانشگاه خود مشکل سربازي‌اش را حل کرد تا بتواند در سيزدهمين دوره ليگ برتر هم در استقلال بماند و ذخيره رحمتي باشد.

نيكبخت سهميه ليگ برتري نيست
90: طبق آئين نامه سازمان ليگ و نقل و انتقالات بازيکني که کمتر از هفت بازي در ليست 18 نفره تيمش قرار گرفته باشد سهميه ليگ برتري به حساب نمي آيد.
در همين راستا اين روز ها بحث هايي مطرح بود که طي آن اعلام مي شد شايد عليرضا نيکبخت واحدي يکي از سهميه هاي ليگ برتري استقلال را به خود اختصاص دهد.
در اين خصوص گفتني اينكه هافبك جديد استقلال سال گذشته تنها در چهار بازي ليگ برتر در ليست 18 نفره تيمش قرار گرفته که در هر چهار بازي نيز به ميدان رفته است. البته نيکبخت در يک ديدار جام حذفي نيز براي داماش بازي کرده است و سهميه ليگ برتري محسوب نمي‌‌شود.

بن‌بست مذاكرات ساموئل با استقلال
90: مدير برنامه‌هاي ساموئل در خصوص مذاکرات وي با مسئولان باشگاه استقلال مي‌‌‌گويد: ما جلسه‌اي با فتح‌اله‌زاده داشتيم و يک ساعت صحبت کرديم اما به توافق نرسيديم.
وي در مورد اينکه بيشتر اين مسائل به چه موضوعي برمي‌گشت، مي‌‌افزايد: بيشتر مسائل به مبلغ قرارداد سال گذشته برمي‌گشت که ساموئل از باشگاه استقلال طلبکار است. به هر حال بايد در جلسات آينده درباره اين موضوع به تفاهم برسيم.

دزد به جمشيديان زد
90: سارقان، گوشي تلفن همراه هافبک استقلال را سرقت کردند.
احمد جمشيديان که اخيرا از سپاهان به استقلال پيوسته در حال حرکت به سمت منزلش بود که ناگهان دو موتورسوار به سمت وي حمله‌ور شدند و تلفن همراه او را سرقت کردند. تلاش جمشديان براي اينکه اين دو سارق را متوقف کند،به جايي نرسيد.

نكونام: تكليفم روشن شود به تمرين مي‌‌روم
90: جواد نکونام پس از جلسه با علي فتح اله‌زاده دفتر مديرعامل باشگاه استقلال را ترک کرد. وي در پاسخ به سئوالي مبني بر اينکه چه زماني در تمرينات استقلال حاضر خواهد شد مي‌‌گويد: اجازه بدهيد تکليفم روشن بشود و پس از آن در تمرينات حاضر مي‌شوم.
نکونام مي‌‌افزايد: فعلا خودم صبح‌ها به صورت خصوصي تمرين مي‌کنم تا شرايط آمادگي‌ام را حفظ کنم.

رحمتي تمديد كرد
90: مهدي رحمتي که چند روز قبل با مسئولان باشگاه استقلال براي تمديد قرارداد به توافق رسيده بود ديروز با حضور در دفتر علي فتح‌اله‌زاده مديرعامل اين باشگاه قرارداد خود را براي يک سال ديگر تمديد کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها