کد خبر: ۱۴۶۰۹۴
زمان انتشار: ۱۳:۵۱     ۱۳ تير ۱۳۹۲
بعد از آن مصاحبه جنجالي پروين، او حالا آرام‌تر به نظر مي‌رسد که زياد خودش را درگير امور نکرده.
به گزارش 598 به نقل از 90،بعد از آن مصاحبه جنجالي پروين، او حالا آرام‌تر به نظر مي‌رسد که زياد خودش را درگير امور نکرده.
علي پروين در خصوص شرايط هيئت مديره باشگاه پرسپوليس مي‌گويد: پس از اتفاقاتي که افتاد از هيچ چيز خبر ندارم و واقعا نمي‌دانم چه اتفاقاتي افتاده پس به همين دليل حرفي براي گفتن ندارم و انشاا... پرسپوليس در آرامش کار خودش را دنبال کند.
او در اين رابطه که برخي افراد جواب او را بعد از مصاحبه‌ انتقادي اش از وزارت ورزش داده‌اند مي‌افزايد: اشکالي ندارد من هميشه موفقيت شاگردانم را مي‌خواهم و کي ديديد که بخواهم جواب آنها را بدهم. آنها موفق باشند يعني پروين موفق است.
پروين در خصوص عملکرد خوب تيم ملي واليبال کشورمان در ليگ جهاني نيز مي‌گويد: به بچه‌هاي واليبال تبريک مي‌گويم. الان ما ديگر قطب هفتم _ هشتم آسيا نيستيم بلکه قطب چهارم يا پنجم جهان هستيم. ديگر واليبال خودش را از تيم‌هاي ضعيف و متوسط در آسيا و جهان جدا کرده و الان رنگ و بوي ديگري دارد. قطعا با يک برنامه بهتر و منسجم‌تر و استفاده از تجربه مربي‌اي مثل ولاسکو و جواناني که پشت خط تيم ملي هستند در آينده اين تيم در جهان همه را انگشت به دهان مي کند. اين يک خبر خوب براي ورزش ما است که در رشته‌هاي تيمي در حال موفقيت هستيم و بايد اين موضوع را به مسئولان فدراسيون واليبال تبريک بگويم. باور کنيد ايتاليايي‌ها آنقدر اذيت شدند که در چند سال اخير اين بلا سرشان نيامده بود. آنها آمدند تيم ملي ما را دست کم بگيرند اما بلايي سرشان آمد که دعا مي‌کردند توپ‌هايشان از روي تور رد شود.
به نظرم اگر ايتاليايي‌ها در بازي دوم هم مي‌باختند در واليباشان را تخته مي‌کردند!
پروين در خاتمه در مورد مايلي‌کهن و صحبت‌هايش اظهارنظر نکرد و گفت: گفتم که جواب شاگردانم را نمي‌دهم. محمد مايلي‌کهن هم شاگردم بوده و باز هم مصاحبه کند جوابش را نمي‌دهم. البته حرف براي گفتن زياد است و علي پروين هم به اندازه خودش حرفهاي زيادي براي گفتن دارد. اين طور نيست که اگر حرف نمي‌زنم و در روزنامه‌ها اين و آن را نمي‌کوبم به خاطر اين است که حرفي ندارم يا بقيه بي‌عيب هستند. نه! از اين خبرها نيست! حرف براي گفتن زياد است.
او ادامه داد: مصاحبه کردن و عليه مربي و هم تيمي سابق حرف زدن که کاري ندارد. من آدمي نيستم که بخواهم جواب مايلي‌کهن يا هر کس ديگري را بدهم. شما ديده‌ايد در تمام اين سال‌ها جواب هيچکس را نداده‌ام. پس دليلي ندارد بخواهم به حرفهاي حاجي (مايلي‌کهن) جواب بدهم. چون حرف براي من بي‌اهميت است و آن چه اهميت دارد وضعيت پرسپوليس و خوشحالي هواداران است و بس!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها