کد خبر: ۱۴۵۹۷۳
زمان انتشار: ۱۰:۱۹     ۱۳ تير ۱۳۹۲
مدیرعامل سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در همه جای دنیا برنامه‌ها ۴، ۵ و یا ۲۰ ساله است و باید بگذاریم رویانیان کارش را ادامه دهد.

به گزارش 598 به نقل از خبرگزاری فارس، حبیب کاشانی در مورد حضورش در تمرین امروز پرسپولیس گفت: پس از سه ماه و با دعوت رویانیان و دایی به تمرین پرسپولیس آمدم و دعوت آنها را اجابت کردم.

وی در مورد اینکه آیا حواشی اخیر در مدیریت باشگاه، پرسپولیس را دچار مشکل می‌کند گفت: این مسائل به نفع پرسپولیس نیست در همه جای دنیا برنامه‌ها به صورت چهار، پنج و 20 ساله دنبال می‌شود و این طوری تصمیمات سلیقه‌ای گرفته نمی‌شود. دیدید ثبات مدیریت کفاشیان در فدراسیون فوتبال نتیجه داد. پرسپولیس نیز نیاز به ثبات دارد و از وزارت ورزش می‌خواهیم که اجازه دهد تیم راه خودش را پیدا کند.

وی در مورد اینکه در گذشته مشکلاتی با علی دایی داشت اما امروز در تمرینات حاضر شده است خاطرنشان کرد: طبیعی است که سوء تفاهماتی به وجود بیاید اما این باعث نمی‌شود همیشه این مسائل باقی بماند. الان مشکلی وجود ندارد و در تمرینات حاضر شدم.

مدیر عامل سابق پرسپولیس در مورد اینکه عده‌ای اکنون علیه مدیریت و سرمربی پرسپولیس صحبت می‌کنند افزود: من این حرفها را نشنیدم اما چنین کاری خارج از اخلاق است. نمی‌دانم این افراد عضو هیئت مدیره هستند یا نه اما باید اجازه دهیم بازیکنان در آرامش باشند و نگرانی بابت حق و حقوق خود نداشته باشند. چه سمت رسمی وجود داشته باشد چه افراد غیر رسمی باشند نباید تمرکز تیم را برهم بزنند.

کاشانی در مورد اینکه آیا اگر به او پیشنهاد حضور در هیئت مدیره پرسپولیس را بدهند قبول می‌کند گفت: من عضو شورای شهر هستم و در دانشگاه یک ترم دیگر از درسم باقی مانده است فعلاً نمی‌توانم چنین پیشنهادی قبول کنم.

وی در مورد اینکه آیا شرایط پرسپولیس را در لیگ سال بعد مساعد می‌بیند خاطرنشان کرد: من 23 ماه در کنار پرسپولیس نبودم اما این تیم شرایطش در ادامه بهتر می‌شود و پس از پشت ‌سر گذاشتن دوران بدنسازی مطمئناً بازیکنان عملکرد شاداب‌تری خواهند داشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها