کد خبر: ۱۴۵۷۱
زمان انتشار: ۱۲:۲۱     ۰۱ تير ۱۳۹۰
خبرگزاری مهر: میلیونها نفر از شهروندان سوریه در تظاهرات باشکوه خود ضمن تاکید بر وحدت ملی برای مقابله با توطئه های خارجی خطاب به غربی ها اعلام کردند سوریه کشور مقاومت و پایداری باقی خواهد ماند.

شهرهای مختلف سوریه روز گذشته شاهد راهپیمایی میلیونی در راستای حمایت از بشار اسد رئیس جمهور این کشور و اصلاحات پیشنهادی وی بود.

قشرهای مختلف جامعه در این راهپیمایی عظیم شرکت داشتند. مردم از نخستین ساعات صبح در حالی که پرچم سوریه و تصاویر بشار اسد را در دست داشتند در میادین و محورهای اصلی شهر تجمع کردند.

حاضران با سر دادن شعار، تقویت وحدت ملی و توسعه زیرساخت ها و سرعت بخشیدن به روند اصلاحات را خواستار شدند.

مردم سوریه تاکید کردند با تمام توان از کشور خود دفاع خواهند کرد و توطئه دشمنان برای متزلزل کردن نظام حاکم در سوریه با شکست مواجه شده است.

شهروندان ضمن سر دادن شعار "اتحاد اتحاد" اقدامات مسلحانه گروه های تروریست، دخالتهای غرب و تحریف اخبار سوریه توسط برخی شبکه های ماهواره ای عربی به ویژه الجزیره و العربیه را محکوم کردند.

دمشق، طرطوس، درعا، سویدا، لاذقیه، حلب، حمص، حمات، الحسکه و الرقه شاهد بیشترین تجمعات مردمی بود.

جمع کثیری از دانشجویان اتحادیه اتحادیه جوانان انقلابی با شرکت در این راهپیمایی باشکوه خطاب به غرب به ویژه آمریکا اعلام کردند که سوریه کشور پایداری و مقاومت باقی خواهد ماند و تغییر نظام در سوریه سرابی بیش نیست.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۵۱ - ۰۱ تير ۱۳۹۰
۰
۰
امروز کشتار مردم بی دفاع سوریه بدست قصاب عرب را حمایت و فردا در محضر حق بدبخت و بیچاره محشور شویم . پدر سیاست بسوزه
پاسخ
ناشناس
-
۱۰:۴۳ - ۰۲ تير ۱۳۹۰
۰
۰
ای کسیکه تازه اومدی 598 رو خوندی و برای خبرهاش بدون اسم کامنت گذاشتی بدون که دروغگو همه جا رو سیاهست بهتر یه نگاه به خودت تو آینه بندازی
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۱۶ - ۰۲ تير ۱۳۹۰
۰
۰
احسنت.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها