کد خبر: ۱۴۵۶۳۰
زمان انتشار: ۱۱:۱۸     ۱۲ تير ۱۳۹۲
ماجرای تبلیغ محصولات لوکس و جدید آرایشی و بهداشتی که منشا معتبری ندارند سالها پیش در شبکه های ماهواره ای فارسی زبان کلید خورد.

به گزارش خبرنگار گروه "رسانه‌های دیگر" خبرگزاری تسنیم، تهران پرس نوشت؛ چند ماهی است که پای تبلیغات کرم حلزون که از سالهای پیش به آنتن شبکه های ماهواره ای فارسی زبان رفته بود، به رسانه ملی هم باز شده و مردم کشور ما ساعت های بسیاری را به صورت روزانه باید پای تبلیغات حلزونی صدا و سیما بنشینند، در حالی که شنیده ها حاکی از این است کرم های حلزونی نتوانسته اند رضایت همه مصرف کنندگان را برآورده کنند و بسیاری از خریداران این کرم ها پس از مصرف این محصولات، شاکی از بی تاثیری بودن کرم هایی که هر روزه بارها از اثراتشان در رسانه ملی صحبت به میان می آید، راه مراکز فروش این کرم ها را پیش می گیرند.

**نارضایتی حلزونی

ماجرای تبلیغ محصولات لوکس و جدید آرایشی و بهداشتی که منشا معتبری ندارند سالها پیش در شبکه های ماهواره ای فارسی زبان کلید خورد، از کوچک کننده بینی گفته تا کفش بلند کننده قد و این روزها صابون بی اثر بودن این کالا به تن بسیار از ایرانی ها خورده است . اما این روزها خود کسانی که تبلیغات دورغین ماهواره ای را زیر سوال می برند در رسانه ملی کشور اقدام به پخش تبلیغات اقلام آرایشی و بهداشتی کرده اند که تاثیرگذاریشان مشخص نیست.

**مردم به تبلیغات رسانه ملی اعتماد می کنند

نارضایتی مردم از نتیجه کرم های حلزونی در حالی است که بسیار از این مصرف کنندگان به دلیل اطمینان به صحت و سقم اگهی هایی که به انتن رسانه ملی می رود؛ اقدام به خرید این محصولات کرده اند و شاید اگر این تبلیغات سالهای سال هم به آنتن شبکه های ماهواره ای می رفت هرگز اقلام را خریداری نمی کردند. اما به رغم تصورشان، کرم های حلزونی نتوانستند از پس ادعاهایشان بر بیاند و با این همه هر لحظه و هر ساعت بر آنتن تلویزیون نشسته اند.

**رسانه ملی ابتدا تاثیر گذاری تبلغیاتش را بررسی کند

در راستای اینکه بسیاری از مردم با اطمینان به رسانه ملی اقدام به خرید کالاهایی می کنند که از سوی این رسانه تبلیغ می شوند و از طرف دیگر پیامدهایی که محصولات آرایشی و بهداشتی ناسالم می تواند بر سلامتی انسان باقی بگذارد، قبل از هر چیز این وظیفه صدا و سیما است که باید با بررسی صحت و سقم کالاهای تبلغیاتی خود بپردازد و سپس اقدام به پخش گسترده و شبانه روزی کالا ها کند.

منبع: تهران پرس

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها