کد خبر: ۱۴۵۴۸۷
زمان انتشار: ۰۰:۵۰     ۱۲ تير ۱۳۹۲
پرسپولیس یکی از تیم‌های پرسروصدای فصل نقل و انتقالات البته در انتخاب بازیکنان مسئله‌دار بود.
به گزارش شبکه ایران به نقل از نود، پرسپولیس یکی از تیم‌های پرسروصدای فصل نقل و انتقالات البته در انتخاب بازیکنان مسئله‌دار بود! سرخ‌های پایتخت ابتدا با قاسم دهنوی هافبک ناراضی تراکتورسازی قرارداد بستند و حتی به او چک هم دادند، اما درنهایت این بازیکن راهی سپاهان شد تا حسابی باعث ناراحتی رویانیان و معاونانش شود. نفر بعدی شجاع خلیل‌زاده بود که اتفاقا حادثه‌ای مشابه را تکرار کرد. او اگرچه با پرسپولیسی‌ها قرارداد داخلی امضا کرد اما درنهایت سر از تیم سپاهان درآورد. یعقوب کریمی دیگر سرخپوشی بود که حتی با پرسپولیسی‌ها قرارداد بست، اما باز هم مثل بقیه ترجیح داد فوتبالش را با پیراهن زرد ادامه دهد نه سرخ!

قاسم حدادی‌فر هم نفر دیگری است که به جمع سرخ‌پوشان ملحق نشد. او با پرسپولیسی‌ها وارد مذاکره شد و با این تیم قرارداد بست اما بعدا اعلام شد که این بازیکن با ذوب‌آهن قرارداد دارد. به همین دلیل هم او با یک عذرخواهی خشک و خالی راهی اصفهان شد. حال باید دید پیام صادقیان که طبق ادعای ذوبی‌ها با این تیم قرارداد دارد این پروسه ناموفق را تکمیل خواهد کرد یا بالاخره به این انتخاب‌های مسئله‌دار پایان خواهد داد و فصل بعد برای پرسپولیس توپ خواهد زد.

تحویل برنامه به صورت روزشمار
با تصمیم علی دایی بازیکنان پرسپولیس برنامه تمرینی خود را به صورت روزشمار تا روز 23 تیرماه دریافت کردند. دایی پس از نشست دیروز با دستیاران خود این برنامه را به شاگردانش تحویل داد: از این رو سرخپوشان باید طبق همین برنامه، برنامه‌ریزی‌های خود را برای روزهای آتی انجام دهند. همچنین به دلیل فاصله نزدیک تمرین صبح و عصر بسیاری از بازیکنان در روزهای مختلف به جای رفتن به خانه در درفشی‌فر استراحت کرده و تنها برای قدم زدن به بیرون از ورزشگاه می‌روند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها