کد خبر: ۱۴۵۲۹۳
زمان انتشار: ۱۲:۱۷     ۱۱ تير ۱۳۹۲
مدیریت روابط عمومی و اطلاع رسانی دادگستری گیلان گفت: ضارب دبیر سرویس علمی و آموزشی روزنامه کیهان در کمتر از 24 ساعت دستگیر شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، "حسین شمسیان" دبیر سرویس علمی و آموزشی روزنامه کیهان هشتم تیر ماه امسال مقارن با ساعت یک بامداد در شهر لنگرود میدان بسیج با موتورسواری که دارای دو نفر سرنشین بوده به دلیل گردش به چپ ناگهانی و عدم استفاده از چراغ راهنما درگیری لفظی و فیزیکی پیدا کرده و با شوکر برقی یک نفر از راکبان موتورسیکلت را مصدوم می کند.

در ادامه یک نفر از راکبان موتور در بین سه سرنشین خودرو محاصره و ظاهرا به جهت ترس و دفاع از خود ضربه ای با چاقو به پهلوی حسین شمسیان وارد می کند که پس از انتقال به بیمارستان و مداوا شخص مورد نظر مرخص می شود.

از آنجا که این خبرنگار به هیچ یک از مراجع انتظامی و قضایی مراجعه نکرده است پلیس امنیت شهرستان به محض وصول خبر ضمن اعزام اکیپی به بیمارستان اظهارات شمسیان اخذ و متهمان در کمتر از 24 ساعت دستگیر و با تشکیل پرونده در اختیار مقامات قضایی قرار گرفتند.

 بر اساس گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی دادگستری گیلان  هیچ کدام از متهمان این پرونده هیچگونه سابقه درگیری و شرارت نداشته اند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها