کد خبر: ۱۴۵۱۰۷
زمان انتشار: ۲۲:۴۸     ۱۰ تير ۱۳۹۲
معاون باشگاه استقلال می‌گوید کسی از باشگاه با جباری تماسی نداشته تا او بخواهد تلفن را جواب بدهد یا جواب ندهد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، علی امیری دقایقی پیش با ترک دفتر علی فتح‌الله‌زاده در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت مجتبی جباری و اینکه گفته می‌شود او تلفن استقلالی‌ها را جواب نمی‌دهد، گفت: وضعیت جباری تغییری پیدا نکرده و کسی با او تماسی نداشته که او بخواهد جواب بدهد یا ندهد. آقای فتح‌الله‌زاده این مساله را در اختیار آقای قلعه‌نویی قرار داده است.

او درباره وضعیت تیموریان و اینکه سرانجام کار او چه شده و آیا او ارزش یک هفته صبر کردن را دارد، اظهار کرد: برادر تیموریان دیروز با ما صحبت کرد و از ما یک هفته مهلت خواست تا روی پیشنهادات خارجی‌اش فکر کند. ما اعتقاد داریم آندو ارزش یک هفته صبر کردن را دارد.

معاون باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که آیا نپیوستن نکونام و رحمتی به استقلال برای این تیم گران تمام می‌شود؟ گفت: اتفاقا آقای قلعه‌نوعی هم در این باره ابراز نگرانی کرده است. امیدواریم تا قبل از سفر به اوکراین این دو به تیم اضافه شوند.

امیری در پاسخ به سوال خبرنگار ایسنا مبنی بر اینکه شنیده می‌شود فرهاد مجیدی احتمالا امشب به دیدار فتح‌الله‌زاده خواهد رفت، اظهار کرد: مجیدی قرارداد دو ساله با ما دارد، او نیازی به تمدید قرارداد ندارد. اگر هم بیاید برای یک دیدار با خود فتح‌الله‌زاده به اینجا خواهد آمد. او در تمرینات حضور یافته و بازیکن بزرگی است.

معاون باشگاه استقلال در پایان و در پاسخ به سوالی درباره آخرین وضعیت امیرحسین صادقی بیان کرد: قرار بود صادقی امشب بیاید تا صحبت‌هایمان را بکنیم، ولی زنگ زد و گفت فرزندش مریض است و قرارمان برای فردا تنظیم شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها