کد خبر: ۱۴۵۰۷۴
زمان انتشار: ۲۱:۳۱     ۱۰ تير ۱۳۹۲
تمرین استقلال در حالی برگزار شد که هواداران این تیم منتظر حضور علیرضا نیکبخت واحدی بودند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تمرین استقلال امروز ساعت 18:30 در غیاب فرهاد مجیدی آغاز شد که در ابتدای این تمرین بازیکنان به مدت 20 دقیقه زیر نظر حاج قاسم به دویدن میان موانع، استارت میان موانع و نرمش مشغول شدند. در ادامه بازیکنان استقلال مشغول حرکات پا به توپ میان موانع شدند. این تمرین با نظارت مجید صالح و ستار همدانی انجام شد.

هاشم بیک‌زاده در طول تمرین در تمرین گروهی شرکت نکرد و صرفا به دویدن دور زمین مشغول شد. او چندین بار توسط هواداران حاضر در کمپ استقلال مورد تشویق قرار گرفت.

هواداران استقلال از ساعتی پیش از آغاز تمرین منتظر حضور مجیدی و نیکبخت بودند که پس از انتظاری طولانی مدت، گروهی از آن‌ها ترجیح دادند تمرین استقلال را ترک کنند.

در حالی که 30 دقیقه از آغاز تمرین استقلال گذشته بود، سیاوش اکبرپور محل تمرین را ترک کرد.

چند دقیقه پس از او هم محمدمهدی نظری هم تمرین استقلال را ترک کرد.

بعد از گذشت 20 دقیقه از آغاز تمرین، آقا وسط در سه گروه در دستور کار بازیکنان استقلال قرار گرفت.

از چهره‌های حاضر در تمرین امروز استقلال می‌توان به منصور پورحیدری، سیروس دین‌محمدی و مهدی فنونی‌زاده اشاره کرد.

هواداران استقلال امروز در حال گفت‌وگو و ظهار نظر درباره جذب مجیدی،نکونام، رحمتی و نیکبخت بودند. حتی عده‌ای از آن‌ها آمده بودند تا به نفع علی نیکبخت واحدی شعارهایی سر بدهند.

در تمرین امروز استقلال محمد قاضی، پژمان نوری، احمد جمشیدیان، محمدمهدی نظری، فردین عابدینی، حنیف عمران‌زاده، سید حسین حسینی، آرش برهانی، سیاوش اکبرپور، هاشم بیک‌زاده و کانگا آکله از چهره‌های شاخص بودند.

در تمرین امروز استقلال که حمید بابازاده حضور نداشت آبی پواشان پایتخت زیر نظر امیرقلعه نوعی سرمربی خود به کارشان ادامه می دادند.

در حالی که ساعت 19:15 بود، فوتبال درون تیمی در دستور کار بازیکنان استقلال قرار گرفت. در طول این فوتبال هواداران حاضر در کمپ چندین بار دست به تشویق بازیکنان و کادر فنی استقلال زدند.

آن‌ها طی شعارهایی مثل "آرش فقط برهانی" یا "امیر قلعه‌نویی، دوستت داریم ما" از نپیوستن آرش افشین و ماندن امیر قلعه‌نویی در استقلال ابراز خوشحالی کردند. هواداران استقلال همچنین به تشویق محمد قاضی پرداختند.

در 15 دقیقه پایانی تمرین امروز استقلال، مجید صالح با مهاجمان استقلال و بازیکنان تازه جذب شده این تیم مشغول تمرین شوت‌زنی به سمت دروازه شد. در این تمرین بازیکنان در حالی که پشت دروازه بودند باید با توپ می‌چرخیدند تا به سمت دروازه شوت‌زنی می‌کردند. تمرین امروز استقلال که ساعت 19:45 به پایان رسید حدود 400 تماشاگر داشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها