کد خبر: ۱۴۴۸۴۲
زمان انتشار: ۱۲:۱۲     ۱۰ تير ۱۳۹۲
ورزش > مدیریت ورزش - مدیر عامل استقلال می گوید باشگاه های صنعتی پول زیادی خرج می کنند.پولی که برای کارگران است.

به گزارش 598 به نقل از خبرگزاری خبرآنلاین؛علی فتح‌الله‌زاده بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت:«فصل قبل و در حالی که چهار روز به پایان فصل نقل وانتقالات باقی مانده بود تیم را تحویل گرفتیم،البته بازیکنان خوبی جذب کردیم.اما امسال در سکوت تمام کارها را انجام داده ایم،طوری که 80 درصد تیم را ستاره ها تشکیل داده اند.باید بگویم که امسال قوی تر از فصل قبل هستیم چون باید در جمع 8 تیم برتر آسیا حضور داشته باشیم.»

او در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران که درباره نکونام و رحمتی سوال پرسید این واکنش را نشان داد:«این دو بازیکن مدت هاست که با ما به توافق رسیده اند.می‌خواستیم یک سری شیطنت‌ها و سوء تفاهم‌هایی که وجود دارد را حل کنیم اما دیدیم این دو بازیکن نسبت به هم ارادت خاصی دارند و برخی به دنبال این بودند بین آن‌ها جدایی بیندازند. امروز بعد از چند جلسه فهمیدم که رابطه‌شان مثبت شده و طی فردا و پس‌فردا قراردادشان قطعی می‌شود. شایعاتی هم که وجود داشت و می‌گفتند رحمتی خواسته نکونام نباشد، صحت ندارد. ما با هر دو بازیکن قرارداد می‌بندیم. مشکلی هم از اول وجود نداشت. به هر حال رحمتی پارسال ما را نمی‌شناخت و حتی در آستانه قرارداد با تیم‌ دیگری هم قرار گرفت اما امسال با روحیه ما آشناست.»
فتح الله زاده انتقاد شدیدی از تیم های صنعتی کرد و گفت:«دوستان ما برای 3 سال به رحمتی پیشنهاد 7 میلیاردی داده اند،من ناراحت نشدم چون می دانستم که سید جایی نمی رود.فکر می کنم رحمتی زرنگ شده و صدای این پیشنهاد را هم دارد.من فردا یا پس فردا با این دو قرارداد می‌بندم.»
مدیر عامل استقلال درباره مجتبی جباری هم گفت:« همیشه گفته ایم که جباری بازیکن خوبی است ولی آیا زیدان برای باشگاهش تعیین تکلیف می‌کند یا مسی که اعجوبه فوتبال دنیاست چنین صحبت‌هایی درباره باشگاهش می‌کند؟ من رابطه‌ام با جباری خوب بوده اما اصل و اصولی داریم. این دلیل نمی‌شود بازیکن هرچقدر بزرگ باشد حرف‌های بی‌جایی بزند و بگوید باشگاه وضعیت مسخره‌ای دارد و از بازیکنان سوء استفاده می‌کنند. کل بودجه ما 18 میلیارد بود که تنها 8.5 میلیاردش را وزارتخانه تقبل کرده است. شما ببینید ما با چه بدبختی پول درمی‌آوریم. البته این صحبت‌ها در شان خود جباری هم نبود.من با او قهر نیستم اما اصولم را زیر پا نمی‌گذارم. اگر مشکل، شخصی باشد، گذشت می‌کنم اما توهین به باشگاه را هرگز قبول نخواهم کرد و خودم را مکلف می‌دانم که با او قرارداد نبندم. او خودش باید متوجه شود که نمی‌تواند این حرف‌ها را بزند.»
فتح الله زاده ادامه داد:«رویانیان گفته که فتح‌الله‌زاده ایرلاین خریده است، باید بگویم ایرلاین اصلا خریدنی نیست. شما به جملات توجه کنید. ما 15 سال پیش ایرلاین گرفتیم اما با توجه به شرایط و تحریم‌ها دیدیم سودی ندارد و نخواستیم خودمان را درگیر کنیم و کنار کشیدیم. البته من انتقادی به کار رویانیان ندارم اما صداوسیما مناظره‌ای بگذارد و یاعلی بگوییم و ثابت کنیم که نمی‌توان از فوتبال 40 میلیارد درآمد کسب کرد. اگر می‌شد پس ما شوت بودیم. الان مدیری جرات دارد بگوید 40 میلیارد که نه، 20 میلیارد درآمد کسب می‌کند. من در مناظره ثابت می‌کنم که این شدنی نیست.»

او در پایان گفت:«من 10 میلیارد درآمدزایی داشتم و آن را در بوق و کرنا کردم چون افتخارم بود. من واقعا درخواستم از آقایان این است که صادق‌تر باشند و فوتبال را بیش از این آلوده نکنند. این پولی که از کارخانه‌های صنعتی به بازیکنان می‌دهید برای کارگران است. آه کارگرها دنبال تیم‌تان نباشد. ما حد و حدودی داریم و از رییس جمهور فعلی و منتخب می‌خواهیم تکلیف این باشگاه‌ را مشخص کند. نمی‌شود که به 3 میلیارد بدهند و به یک باشگاه صنعتی 25 میلیارد. اگر مدیرعامل این باشگاه می‌گوید 25 میلیارد هزینه نکرده، من به رییس جمهور قبلی و منتخب ثابت می‌کنم که دروغ می‌گوید. اصلا یکی یقه من را بگیرد و بگوید ادعایت را ثابت کن. آقایان شهامت داشته باشند و بگویند 25 میلیارد هزینه کرده‌اند. معلوم است که من نمی‌توانم با سه میلیارد تیم ببندم و این آقایان با 25 میلیارد.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها