کد خبر: ۱۴۴۸۱۱
زمان انتشار: ۱۱:۲۴     ۱۰ تير ۱۳۹۲
باید مهاجم باشد.کریم انصاری فرد که 8گل به ثمر رساند محتمل ترین گزینه مدنظر پروین است و او انگار یکجا زیرآب کریم و رویانیان را با هم زده است.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی، علی پروین دیداری با احمدی نژاد داشته. دیداری قبل از اتفاقات اخیر در پرسپولیس.او از آن جلسه و حرفهای رد و بدل شده روایت کرده و به خبرآنلاین گفته«گفتم یک بازیکن تو یک تیم مطرح هست که قراردادش حدود دو میلیارد است. 7 تا گل هم بیشتر نزده. احمدی‌نژاد گفت از چند بازی؟ گفتم از 30 تا بازی. گفت 30 تا بازی 7 تا گل زده؟ گفتم بله. احمدی‌نژاد گفت این پول‌ها را از کجا می‌آورند؟ گفتتم من نمی‌دانم. تیم را نمی‌دهند به پیشکسوتان همین اتفاقات می‌افتد. امسال باید سه میلیارد به آن بازیکن بدهیم. این فوتبال تهش چه می‌شود؟»

او ابتدای حرفهایش وانمود کرده که این بازیکن نباید پرسپولیسی باشد و گفته که « یک تیم مطرح». بعد اما می گوید امسال باید سه میلیارد به او «بدهیم». از ندادن تیم به پیشکسوتان گفته تا کاملا معلوم شود منظورش پرسپولیس است.

حالا آن بازیکن کیست؟ دفاع و هافبک و و گلر نیست زیرا برای آنها 7 گل آمار خوبی است. باید مهاجم باشد. کریم انصاری فرد که 8گل به ثمر رساند محتمل ترین گزینه مدنظر پروین است و او انگار یکجا زیرآب کریم و رویانیان را با هم زده است.

ملاقات پروین و احمدی نژاد قبل از اتفاقات اخیر بوده چون خودش می گوید همان جا احمدی نژاد زنگ زد و گفت خوردبین عضو هیئت مدیره شود. یعنی هنوز خوردبین عضو هیئت مدیره نبوده. رویانیان گفته بود وزیر به  من گفت دستور داده اند که تو را بردارم. دستور از طرف رییس جمهور بوده؟ به خاطر همین زیرآب زنی یعنی؟!

بعد پروین حرفهایی می زند که با اتفاقات بعدی همخوانی دارد«آقای رویانیان ناراحت شده بود و فکر کرده بود من رفته بودم خودم مدیرعامل شوم. من نرفته بودم بگویم می‌خواهم خودم مدیرعامل شوم. من نامه رسمی و طرح دادم به احمدی‌نژاد. نامه هم همین جاست. (علی پروین رفت و از اتاق کناری نامه را آورد) نامه را بخوان. اسم 17 نفر زیرش هست که امضایش کرده‌اند. ما زیر این نامه را امضا کردیم که بگوییم آقای احمدی‌نژاد شما که آمدی و گفتی تیم را به بخش خصوصی بدهیم، حالا هم مجلس تصویب کرده و از نظر قانونی هم منعی وجود ندارد. پس بیا این را بده به پیشکسوتان که این اتفاق به نام خودت ثبت شود. البته ما 17 تا اسم نوشتیم اما 200 نفریم. ما در جمع این پیشکسوتان مربی تیم ملی و رئیس فدراسیون و کاپیتان چندین و چند ساله تیم ملی و ... داریم. همه چیز داریم . نیاز مالی هم نداریم. تیم را بدهید به کانون پیشکسوتان، تمام هزینه‌ها را خودمان می‌دهیم. دولت هم دیگر نیازی نیست پول خرج کند. یک سال بدهید اگر نتوانستیم تیم را می‌دهیم به خودتان. یک نفر هم از دولت بیاید در هیات مدیره باشد. من بین کامبوزیا و رویانیان با وجود اختلاف سلیقه‌ای که با رویانیان دارم، رویانیان را ترجیح می‌دهم.» یعنی قرار بوده رویانیان هم به عنوان نماینده دولت در هیئت مدیره باشد.همان پیشنهادی که پروین داده تا تیم دست خودشان باشد.

116

گل

مهمترین خبرهای بازار نقل و انتقالات امروز / روز طوفانی استقلال در جذب ستاره ها

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها