کد خبر: ۱۴۴۸۰۸
زمان انتشار: ۱۱:۲۱     ۱۰ تير ۱۳۹۲
سایت فدراسیون جهانی والیبال:
خبرگزاری تسنیم: سایت فدراسیون جهانی والیبال در گزارشی نوشت، تیم ملی والیبال ایتالیا با درس گرفتن از شکست اول مقابل ایران این تیم را در دومین بازی شکست داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم ، سایت فدراسیون جهانی والیبال (FIVB) در گزارشی اعلام کرد: تیم ملی والیبال ایتالیا موفق شد در 5 ست با نتیجه 3 بر 2 (25 بر 22، 25 بر 20، 20 بر 25، 18 بر 25 و 25 بر 13) از سد ایران، پدیده جدید رقابت‌های لیگ جهانی بگذرد و شکست جمعه‌شب مقابل این تیم را جبران کند.

در حدود 4 هزار و 300 تماشاگر در سالن برگزاری این مسابقه حضور داشتند و دیدار ایتالیا مقابل ایران که مربی‌اش پیش از این هدایت تیم‌های ملی مردان و زنان ایتالیا را به‌عهده داشته تماشا کردند.

شاگردان مائورو بروتو با استفاده از تجربیات شکست اول مقابل ایران و اشتباهاتی که در بازی جمعه مقابل این تیم مرتکب شده بود موفق شد ست اول و دوم را از آن خود کند. ایوان زایتسف، قطر پاسور ایتالیا که در دیدار قبل مقابل این حریف آسیایی 19 امتیاز برای تیمش به دست آورده بود در این دیدار نیز مجموعاً 18 امتیاز برای آتزوری به ارمغان آورد.

ایتالیا در ست سوم ضعیف ظاهر شد و نتیجه را به ایران واگذار کرد. در ست چهارم ایران بازی را به‌خوبی اداره کرد و موفق شد با نتیجه 25 بر 18 دومین ست را  از آتزوری بگیرد و کار به تساوی کشیده شود.

در ست پنجم ایتالیا سختکوش‌تر ظاهر شد و با حمایت هوادارانش در سالن برگزاری این مسابقه در ساساری با نتیجه 15 بر 13 کار را تمام کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها