کد خبر: ۱۴۴۶۹۱
زمان انتشار: ۲۰:۴۱     ۰۹ تير ۱۳۹۲
به نظر مي رسد اين عکس به يکي از روزهاي شهادت ائمه مربوط مي شود زيرا در آن، شهيد شحاته پيراهن مشکي و حتي عرقچين سياه رنگي بر سر خود گذاشته است.
به گزارش شيعه آنلاين، شهيد "حسن شحاته" يکشنبه هفته گذشته به همراه سه تن ديگر از شيعيان مصر، در حالي که در خانه وي جشن ميلاد منجي عالم بشريت، حضرت مهدي موعود عجل الله تعالي فرجه الشريف را برگزار کرده بودند، بر اثر حمله وحشيانه و ددمنشانه نيروهاي سلفي و تکفيري به شهادت رسيدند.


در اين تصوير، اتاق شخصي شهيد "حسن شحاته" ديده مي شود که پرچم سياه رنگي بر روي ديوار آن نصب شده و عبارت "بسم الله الرحمن الرحيم .. السلام عليک يا أباصالح المهدي عجل الله فرجه" بر روي آن نوشته شده است.

اين پرچم نشان دهنده علاقه شهيد شحاته به حضرت وليعصر عجل الله تعالي فرجه الشريف است. شايد بتوان گفت به همين دليل هم بوده که شهادت در روز ميلاد آن حضرت نصيبش شده است.

گفتني است در گوشه اي ديگر از اتاق شهيد "حسن شحاته" تصوير ضريح يکي از ائمه عليهم السلام نيز به چشم مي خورد. شمشير ذوالفقار موجود در پرچم نصب شده در اتاق شهيد شحاته هم نبايد از چشم دور بماند.

قابل ذکر است، به نظر مي رسد اين عکس به يکي از روزهاي شهادت ائمه مربوط مي شود زيرا در آن، شهيد شحاته پيراهن مشکي و حتي عرقچين سياه رنگي بر سر خود گذاشته است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها