کد خبر: ۱۴۴۶۷۵
زمان انتشار: ۲۰:۲۴     ۰۹ تير ۱۳۹۲
سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: من به هواداران قولي نمي‌دهم اما به دنبال شاد کردن آنها هستيم.
علي دايي در پاسخ به اين سؤال که آيا باز هم اردوي خارجي برگزار مي کنند گفت: با توجه به شرايط پيش آمده ما ديگر اردوي خارجي و داخلي نداريم و با همين شرايط براي ليگ برتر آماده مي‌شويم. خوشبختانه شرايط تيم خوب است و با اردوهايي که داشتيم در حال آماده شدن براي حضور در دو جام هستيم.

به نقل از فارس، وي افزود: درست است 12 يا 13 روز بازي‌ها به تاخير افتاده اما ما هم طبق برنامه‌هاي خودمان رو به جلو مي‌رويم. اين موضوع مي‌تواند براي هماهنگي خوب باشد اما ما به موقع تمرينات‌مان را شروع کرديم و آماده بوديم که سر موقع وارد بازي‌ها شويم اما چيز ديگري تصميم گرفتند.

دايي ادامه داد: نبايد فراموش کنيم که تازه ملي‌پوشان را به خدمت گرفتيم. خوشبختانه شرايط کلي تيم خوب است اما ملي‌پوشان کمي طول مي‌کشد تا با تيم هماهنگ شوند. ما سعي خواهيم کرد تا با برنامه‌هايي که داريم اين ملي‌پوشان را به ساير بازيکنان برسانيم.

وي در جواب به اين پرسش که چه قولي به هواداران مي‌دهيد، گفت: ما قول و از اين جور حرف‌ها به هواداران نمي‌دهيم فقط مي‌توانم قول بدهم با تمام وجود‌مان براي پرسپوليس بازي کنيم تا خواسته هواداران ميليوني را جلب کنيم. اين کاري است که همه با هم کمک مي‌کنيم تا به اين هدف برسيم. هدف ما فقط نتايج خوب و شاد کردن دل هواداران است.

دايي با تقدير دوباره از عملکرد تيم ملي واليبال نيز گفت: باز هم مي‌گويم بدون شک ثبات مديريت باعث شد تا تيم ملي واليبال ايران تيم خوب ايتاليا را پشت سر بگذارد البته نبايد از دانش مربي خوب و کاربلدي به نام ولاسکو گذشت. او تلاش‌هاي زيادي را انجام داده است و الان مي‌بينيد تيم ملي واليبال چه نتيجه خوبي مي‌گيرد. من خيلي خوشحالم که مردم با اين موفقيت‌ها در ورزش خوشحال مي‌شوند اما اين موضوع را فراموش نکنيد که بدون شک ورزش اول دنيا به جز آمريکا، فوتبال است.

وي يادآور شد: شما ديديد با يک برد تيم ملي ايران و صعود به جام جهاني چه اتفاقاتي افتاد پس بدون شک ورزش اول در سراسر دنيا فوتبال است و اين رشته حرف اول را مي‌زند.مخصوصا در ايران که شور و حال خاصي را به جامعه مي‌دهد پس ما بايد کاري کنيم که هميشه اين مردم شاد باشند.

سرمربي پرسپوليس در مورد اتفاقات اخير و حمايت‌هاي پيش آمده گفت: خدا را شکر هميشه هواداران پرسپوليس با قدرت پشت تيم خود بوده‌اند فرقي نمي‌کند چه کسي در پرسپوليس باشد. من امروز آمده‌ام و يک روزي هم مي‌روم. همه چيز دست خداست اما چيزي که مي‌ماند پرسپوليس و بزرگي‌اش است. هواداران بدون شک هميشه دلشان براي پرسپوليس مي‌سوزد.

وي افزود: ما در سالي هستيم که به موقع بازيکن جذب کرديم و به موقع تمرينات خودمان را منظم و مرتب انجام داديم. اگر شرايط چند روز گذشته اتفاق مي‌افتاد به پرسپوليس ضربه مي‌زد و اين باعث ناراحتي هواداران مي‌شد اما خدا را شکر هواداران پرسپوليس باز هم هوشمندانه وارد عمل شدند و پشت سر تيم خودشان بودند.

دايي ادامه داد: من هم با قدرت کار خودم را انجام مي‌دهم تا انشاءالله دل هواداران را شاد کنم و مطمئن باشيد تا آخر هم هستم.

وي در پاسخ به سؤال ديگري که آيا بازيکن خارجي جذب خواهيد کرد يا خير، گفت: به احتمال فراوان در خط هافبک بازيکن جذب مي‌کنيم. ما با قاسم حدادي‌فر توافقاتي انجام داديم و حتي قراردادي هم امضا شد اما نمي‌دانم بعدا چه اتفاقي افتاد ما الان در خط هافبک به دنبال گزينه هستيم تا به آن برسيم. البته فرقي ندارد گزينه داخلي يا خارجي باشد ما به دنبال بازيکناني هستيم که در حد پرسپوليس باشند.

وي خاطرنشان کرد: اگر گزينه ايراني پيدا نکرديم و با بازيکن خارجي به توافق برسيم سعي مي‌کنيم بهترين انتخاب‌ها را داشته باشيم تا به پرسپوليس کمک کند. اين هدف اصلي ماست که اميدوارم به آن برسيم.

دايي در پايان در پاسخ به اين سؤال که آيا از شرايط تيم راضي هستيد يا خير گفت: خدا را شکر همه چيز خوب است ما سه بازي دوستانه پرقدرت در پيش داريم تا نقاط ضعف و قوت خود را بشناسيم تا با يک شناخت کامل نسبت به تيم خودمان به بازي‌هاي آينده فکر کنيم اميدوارم به هدف‌مان برسيم. کار سخت است اما ما با برنامه و هدف به موفقيت در دو جام فکر مي‌کنيم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها