کد خبر: ۱۴۴۶۴۰
زمان انتشار: ۱۹:۴۷     ۰۹ تير ۱۳۹۲
فرهاد مجیدی، کاپیتان تیم فوتبال استقلال از امروز (یکشنبه) در مراحل آماده سازی این تیم حضور یافت.

جام ورزشي؛ مراحل آماده‌سازی تیم فوتبال استقلال در حالی از ساعت 18 امروز (یکشنبه) در کمپ مرحوم ناصر حجازی برگزار شد که این تمرین تحت تاثیر حضور فرهاد مجیدی و هاشم بیک‌زاده قرار داشت.


* فرهاد مجیدی، کاپیتان استقلال ساعت 17:30 در کمپ باشگاه حضور پیدا کرد تا نخستین تمرین خود را با آبی‌پوشان در فصل جاری انجام دهد. وی مورد استقبال کادر فنی و هواداران قرار گرفت و بازیکنان نیز یک به یک وی را در آغوش گرفتند. مجیدی که به همراه بازیکنان زیر نظر حاج قاسم، مربی بدنساز استقلال تمرین می‌کرد به سمت امیر قلعه‌نویی رفت که روی یکی از نیمکت‌های کمپ نشسته بود. صحنه روبوسی قلعه‌نویی و مجیدی باعث شد تا عکاسان هجوم بیاورند و از این 2 خواستند تا با یکدیگر عکس یادگاری بیندازند.


* آرش برهانی به هنگام ورود به کمپ با جمله جالبی از سوی برخی از هواداران روبه‌رو شد. یکی از هواداران به مهاجم استقلال با صدای بلند گفت: صدتا آرش افشین را با آرش برهانی خودمان عوض نمی‌کنیم!


* امیر قلعه‌نویی از سکوهای کمپ استقلال که هنوز به صورت کامل آماده نشده است، دیدن کرد.


* در تمرین امروز بازیکنان ابتدا زیر نظر حاج قاسم عبور از مانع و کارهای کششی را انجام دادند. آنها سپس به 2 گروه تقسیم شدند که فرهاد مجیدی و پژمان نوری جلوتر از دیگران در حالی حرکت می‌کردند که چهره‌شان از دور شبیه به یکدیگر بود و هواداران آنها را با یکدیگر اشتباه می‌گرفتند!


در همین بخش یکی از بازیکنان به مجیدی گفت در این مدت کجا بودی که آرش برهانی به شوخی گفت: «اشکالی ندارد مجیدی در این مدت نبوده، او باید در این سن و سال دیگر کفش‌های را آویزان کند!»


* مربی بدنساز استقلال تمرینی برای بازیکنان در نظر گرفته بود که بازیکنان 2 به 2 پس از عبور از مانع با پرش به هوا به یکدیگر تنه می‌زدند. در این بخش پژمان نوری و فرهاد مجیدی با یکدیگر کری می‌خواندند. حنیف عمران‌زاده نیز که باید به هادی ریش‌اصفهانی، دروازه‌بان سوم استقلال به هوا می‌پرید چون جثه‌اش از دروازه‌بان استقلال بزرگ‌تر بود به عمد وی را چندین مرتبه به زمین انداخت که در نهایت دروازه‌بان استقلال این آیتم را از ترس نیمه‌کاره رها کرد! این صحنه باعث خنده هواداران استقلال شده بود که البته مربی بدنساز استقلال به عمران‌زاده تذکر داد.


* احمد جمشیدیان که روز گذشته در تمرین غایب بود امروز با استک قرمز رنگ با آبی‌پوشان تمرین کرد. فردین عابدینی تنها غایب تمرین آبی‌پوشان بود.


* دو برادر خبرنگار دوقلو کنار زمین تمرین آبی‌پوشان حضور داشتند.


* فرهاد مجیدی زیر نظر حاج‌قاسم تمرین اختصاصی انجام داد. وی پس از 40 دقیقه زودتر از سایر بازیکنان تمرین را ترک کرد.


* هاشم بیک‌زاده پس از 30 دقیقه از آغاز تمرین با لباس شخصی و پیراهن آبی‌رنگی که پشت آن شماره 15 حک شده بود در تمرین حضور پیدا کرد و مورد استقبال هواداران حاضر روی سکو که تعدادشان به حدود 300 نفر می‌رسید، قرار گرفت. دست زدن هواداران برای بیک‌زاده وی را خوشحال کرده بود و او از هواداران تشکر کرد. جالب اینکه بیک‌زاده که یکی از بازیکنان ملی‌پوش استقلال است بیشتر از فرهاد مجیدی مورد استقبال هواداران قرار گرفت. پژمان نوری با دیدن بیک‌زاده به سمت این بازیکن رفت و با وی روبوسی کرد.


بیک‌زاده در حالی که با تشویق هواداران به سمت قلعه‌نویی می‌رفت وی را در آغوش گرفت. سرمربی استقلال به تشویق هواداران می‌خندید!


* کانگا آکاله، بازیکن ساحل عاجی که روز گذشته در تمرین استقلال حضور پیدا کرده بود امروز نیز در تمرین آبی‌پوشان شرکت کرد.


* حنیف عمران‌زاده بارها بازیکنان را اذیت می‌کرد به طوری که سیاوش اکبرپور که روی زمین نشسته بود از وی درخواست کرد که به او ضربه‌ای نزند اما مدافع استقلال به کار خود ادامه داد تا اینکه اکبرپور برای زدن این بازیکن به سمت وی رفت! البته حرکت این 2 بازیکن بیشتر جنبه شوخی و مزاح را داشت.


* بازیکنان پس از چند دقیقه تمرین زیر نظر مربی بدنساز به 2 گروه تقسیم شدند که تمرین آقاوسط را با دو ضرب انجام دهند. در این آیتم قلعه‌نویی نیز حضور داشت و از بازیکنان می‌خواست که در دادن پاس به یکدیگر دقت کنند. پس از این آیتم بازیکنان به 2 گروه تقسیم شدند تا فوتبال بازی کنند. در این آیتم نوری هافبک استقلال به بازیکن ساحل عاجی اجازه حرکت نمی‌داد به طوری که این بازیکن کلافه شده بود. در سوی دیگر محمد قاضی که انگیزه بالایی در این چند روز از خود نشان داده بود یک گل زیبا از پشت محوطه جریمه زد که مورد تشویق هواداران قرار گرفت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها