کد خبر: ۱۴۴۵۴۹
زمان انتشار: ۱۴:۳۸     ۰۹ تير ۱۳۹۲
غلامرضا بهروان رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ از آغاز رقابت‌های جام حذفی از روز 12 شهریور خبر داد.

به گزارش 598 به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، بهروان درباره آغاز لیگ‌های یک، دو و سه گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده، لیگ دسته اول اواخر دهه سوم شهریور آغاز می‌شود و یک هفته بعد هم لیگ دسته دوم و اواسط مهرماه هم لیگ دسته سوم آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر تیم‌ها در حال استراحت هستند و زمان باقیمانده تا آغاز مسابقات می‌توانند در نقل و انتقالات فعالیت کنند و بازیکنان مورد نظرشان را جذب کنند که البته در این باره و زمان دقیق فصل و انتقالات اطلاع رسانی می‌شود.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره زمان آغاز جام حذفی گفت: جام حذفی باشگاه‌های کشور را از 12 شهریور آغاز می‌کنیم. مرحله اول این مسابقات با حضور 32 تیم قهرمان استان‌ها آغاز می‌شود که با توجه به 8 قرعه استراحت برای تیم‌ها، طوری برنامه‌ریزی می‌کنیم که 20 تیم به مرحله دوم و 10 تیم به مرحله سوم برسند. سپس این ده تیم با 26 تیم لیگ دسته اول و 28 تیم دسته دوم، 64 تیم را تشکیل می‌دهند که تا پایان مهرماه امسال 64 تیم پس از رقابت به 32 تیم می‌رسند و پس از بازیهای این مرحله، 16 تیم نهایی مشخص می‌شوند.

بهروان در پایان گفت: از دهه اول آبان 16 تیم منتخب کشور با 16 تیم لیگ برتری مرحله بعدی را برگزار می‌کنند که 32 تیم این مرحله پس از قرعه کشی حریفانشان را می‌شناسند و مراحل بعدی انجام می‌شود که به موقع در این باره اطلاع رسانی خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها