کد خبر: ۱۴۴۵۳۴
زمان انتشار: ۱۴:۱۵     ۰۹ تير ۱۳۹۲
مدیر تولید سریال «دودکش» گفت: تصویربرداری این سریال مناسبتی تا شنبه هفته آینده به اتمام می‌رسد.
محمد صادق آذین، مدیر تولید سریال «دودکش» در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، گفت: عوامل تولید این سریال در حال حاضر در مسجدی در شمیران در حال تصویربرداری قسمت‌های پایانی این سریال هستند.

وی افزود: بیش از 95 درصد فیلمبرداری مجموعه تلویزیونی «دودکش» انجام شده است و تدوین و مونتاژ آن هم‌زمان در حال انجام است تا برای پخش از شبکه یک سیما آماده شود.

آذین با اعلام این خبر که تا روز شنبه 15 تیر ماه کار فیلمبرداری سریال «دودکش» به پایان می‌رسد تصریح کرد: تنها تصویربرداری لوکیشن‌های خیابانی باقی مانده است که در این هفته انجام خواهد شد.

به گفته این مدیر تولید، پخش مجموعه تلویزیونی «دودکش» برای نمایش در ایام ماه مبارک رمضان نهایی شده است و چند تیزر از این سریال از رسانه ملی پخش شده است.

داستان این سریال درباره دو خانواده است که زندگی ساده‌ای دارند و یک قالیشویی را اداره می‌کنند. با این حال هر بار ماجراها و مسایلی برای آنها اتفاق می‌افتد.

بهنام تشکر، سیما تیرانداز، نگار عابدی، الناز حبیبی، جواد عزتی، محمدرضا شیرخانلو، یاس نوروزی، رونیکا محمدی، نصرت میرعظیمی، سیدرضا حسینی بازیگران این سریال هستند.

«دودکش» سریال 26 قسمتی است که به کارگردانی محمد حسین لطیفی برای پخش از شبکه یک در ماه رمضان ساخته می‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها