کد خبر: ۱۴۴۴۴۷
زمان انتشار: ۱۳:۴۳     ۰۹ تير ۱۳۹۲
هرچند پيشنهاد آمريكايي براي آندو قابل توجه است ولي كشورهاي آرام حاشيه خليج فارس، گزينه دلخواه تيموريان خواهد بود.

جام ورزشي؛ آندرانيك تيموريان در حالي با سه پيشنهاد مواجه شده كه يكي از پيشنهادهايش از آمريكا است اما قصد ندارد به اين گزينه جدي فكر كند.


استقلال، سه باشگاه چيني، قطري و آمريكايي خواهان آندرانيك تيموريان شده اند و در حاليكه به نظر مي‌رسيد، پيشنهاد تيم آمريكايي، هافيك تيم ملي را سر ذوق بياورد اما اين ملي پوش، نظر ديگري دارد.


گويا دوري مسافت و گراني هزينه‌ها در كشور آمريكا، آندو را از فكر كردن به اين پپشنهاد منصرف كرده است. با اين شرايط اگر دوري راه براي آندو مسئله باشد، بايد از كنار پيشنهاد چين هم خيلي گذرا عبور كنيم كه با اين وضعيت شانس استقلال بيشتر مي‌شود البته اگر مديريت باشگاه بتواند او را راضي كند.


البته بايد در نظر داشت كه حضور آندرانيک تيموريان در استقلال هم به اين آساني نخواهد بود زيرا اين بازيکن حضور در ليگ‌هاي خارجي را در اولويت کاري خود قرار داده و اگر با تيم‌هاي خارجي خواهانش به توافق مالي نرسد، آن وقت براي آبي‌پوشان خواهد شد و با فتح الله زاده مذاکره‌اي خواهد داشت.


سرژيک تيموريان در خصوص وضعيت آندو به اين نکته اشاره مي‌کند که سه تيم خارجي مصرانه خواهان جذب اين ملي پوش هستند و مذاکرات لازم در اين خصوص انجام شده که فقط بحث مالي با آنها باقي مانده است و هر تيم که شرايط بهتري داشت شانس بيشتري براي جذب آندو دارد اين موضوع نشان مي‌دهد که بحث مالي براي تيموريان اهميت زيادي دارد و طبيعي است که در اين شرايط پيشنهاد استقلال که احتمالا فصل بعد هم مشکل مالي خواهد داشت در مراحل بعدي مذاکره قرار داشته باشد.


در هر صورت قرار است امروز سرژيک جلسه‌اي با فتح الله زاده داشته باشد و در مورد حضور آندو در جمع آبي‌پوشان بحث و گفتگو کند. البته ذکر اين نکته خالي از لطف نيست که تيموريان به مسئولان استقلال گفته که پيشنهادهاي خوب داخلي ديگري هم دارد ولي به احترام قلعه‌نويي و فتح الله زاده گفتگو و مذاکره با تيم‌هاي ديگر را به ده روز آينده موکول کرده تا تکليفش با استقلال مشخص شود.


البته اگر آندو بنا به شرايط، تصميم بگيرد كه در ايران بماند، شرايطي غير از چيزي كه مي خواسته برايش رقم خورده است چرا كه او ترجيح مي داده در كشوري در همين حوالي به فوتبالش ادامه بدهد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها