کد خبر: ۱۴۴۳۴۲
زمان انتشار: ۰۷:۰۰     ۰۹ تير ۱۳۹۲
طيفي از اصلاح‌طلبان دنبال حمايت توأم با فاصله‌گذاري نسبت به رئيس‌جمهور منتخب هستند.
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، برخي اصلاح‌طلبان در جلسات خود اين موضوع را مطرح کرده‌اند که ما نبايد بيش از حد خود را به روحاني نزديک کنيم تا در صورتي که وي نتوانست به مطالبات مردم پاسخ بگويد ما به عنوان آلترناتيو وارد صحنه شويم. اين افراد تاکيد کرده‌اند ناکامي احتمالي روحاني نبايد به نام ما تمام شود.
در همين حال گفته مي‌شود در ديدارهايي که رئيس‌جمهور منتخب با اهالي رسانه داشته وي خواستار اين شده که رسانه‌ها به سطح مطالبات و توقعات مردم دامن نزنند. از گمانه‌زني درباره کابينه يازدهم خودداري کنيد چرا که بنده تاکنون با هيچ وزيري براي کابينه صحبت نکرده‌ام.
اين گزارش همچنين مي‌افزايد: جمعي از حاميان محمدرضا عارف از وي خواسته‌اند طرح تشکيل يک حزب فراگير و ملي را ارائه دهد. همچنين گفته مي‌شود جريان اصلاح‌طلب در تدارک است با پرچمداري عارف در انتخابات آينده مجلس ليست انتخاباتي ارائه دهد.
گزارش باشگاه خبرنگاران جوان حاکي است براساس نظرسنجي‌اي که پس از انتخابات رياست‌جمهوري برگزار شده است، 56 درصد مردم اولويت نخست خود را حل معضلات اقتصادي دانسته‌اند. 17درصد هم تحول در سياست خارجي را از رئيس‌جمهور منتخب درخواست کرده‌اند و 5 درصد هم آزادي‌هاي بيشتر فرهنگي را مطالبه کرده‌اند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها