کد خبر: ۱۴۴۲۵۷
زمان انتشار: ۱۸:۵۶     ۰۸ تير ۱۳۹۲
نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه آقای روحانی یک تعریفی از اعتدال ارائه بدهد تا مانند زمان اصلاحات نشود، گفت:‌ آقای خاتمی شعار اصلاحات را مطرح کردند ولی به اسم اصلاح‌طلبی بیشترین فسادها ایجاد شد.

سیدعلی طاهری نماینده مردم گرگان و عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، گفت:‌ ما ضروری می‌دانیم که آقای روحانی یک تعریفی از اعتدال ارائه بدهد که خدای ناکرده مانند زمان اصلاحات نشود.

وی افزود: آقای خاتمی شعار اصلاحات را مطرح کردند و رأی هم آوردند ولی تعریفی از آن بیان نشد و متاسفانه به اسم اصلاح‌طلبی هر کاری انجام دادند و بیشترین فسادها ایجاد شد.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: اگر یک تعریف درست و جامع از طرف خود آقای روحانی درباره اعتدال انجام شود، دیگر هر کاری را به اسم اعتدال نمی‌شود انجام داد.

وی افزود: بنابراین انتظار است که رسما تعریف‌شان را از ابتدا بیان کنند تا با توجه به آن تعریف، ما از دولت بعدی انتظار داشته باشیم و آنها نیز بر همان اساس پاسخگو باشند.

طاهری با اشاره به اینکه اصولگرایی مسیر مبتنی بر اعتدال است، گفت: هر کسی از مسیر اعتدال خارج شود، از اصولگرایی نیز خارج شده و اعتدال مسیر درستی است که دین برای ما تعریف کرده است و هر کسی بر اساس دین حرکت کند، معتدل است.

وی در پایان با اشاره به اینکه تعادل به معنای کوتاهی از اصول نیست، تاکید کرد: اعتدال یعنی دوری از افراط و تفریط در همه امور و در مواجهه با دشمن به معنای پایبندی بر اصول خود است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها