کد خبر: ۱۴۴۲۲۱
زمان انتشار: ۱۳:۵۲     ۰۸ تير ۱۳۹۲
علي پروين اسطوره فوتبال ايران و پرسپوليس برخلاف اکثر پيشکسوت‌ها که ديگر ارج و قرب سالهاي جواني را ندارند هنوز هم آنقدر کاريزما دارد که در جنگ و صلح نام او وسط کشيده مي‌شود.
به گزارش 598 به نقل از 90: علي پروين اسطوره فوتبال ايران و پرسپوليس برخلاف اکثر پيشکسوت‌ها که ديگر ارج و قرب سالهاي جواني را ندارند هنوز هم آنقدر کاريزما دارد که در جنگ و صلح نام او وسط کشيده مي‌شود.
اين روزها که شايعه برکناري سردار رويانيان کاملا جدي شده برخي از منتقدان پشت پرده سردار حتي نام علي پروين را به عنوان جانشين او بر سر زبانها انداخته‌اند.
مثل روز روشن است در نهايت علي پروين که در رسانه‌ها به عنوان مدير عامل جديد دست به دست مي‌شود هيچوقت به اين مقام نمي‌رسد اما براي مردان پشت پرده باشگاه پرسپوليس همين شايعه‌‌سازي و سرپوش گذاشتن بر واقعيت‌هاي موجود کافي است تا بسياري را وادار به سکوت کنند.
به مسئولان تصميم گيرنده پرسپوليس پيشنهاد مي‌کنيم به اندازه کافي جانشين اسم و رسم‌دار مانند رئيس فعلي فدراسيون شطرنج و حميد سجادي را داريد و چنانچه صلاح ببينيد باز هم مي توانيد کانديداهاي ديگري را هم وارد اين کارزار زرگري کنيد اما لطفا علي پروين را بازيچه اين جنگ قدرت نکنيد زيرا نه سلطان مديرعامل خوبي براي پرسپوليس خواهد شد و نه شما هم قصد داريد در آخرين گام تصميم‌گيري سکان مديريت عاملي را به او بسپاريد پس به حرمت زحماتي که پروين براي پرسپوليس و فوتبال ملي کشيده او را بازيچه قرار ندهيد
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها