کد خبر: ۱۴۴۲۲۰
زمان انتشار: ۱۳:۵۱     ۰۸ تير ۱۳۹۲
پيشکسوت پرسپوليس با حمايت از رويانيان به شدت از احتمال حضور کامبوزيا در راس اين باشگاه انتقاد کرد.

به گزارش 598،ابراهيم آشتياني در گفت‌وگو با تسنيم، در خصوص اينکه آيا به جلسه فرداي پيشکسوتان با مسئولان وزارت ورزش دعوت شده، گفت: من به اين جلسه دعوت نشدم و اگر دعوت هم شوم به اين جلسات نمي‌روم. مگر در باشگاه پرسپوليس قحط الرجال است که مي‌خواهند يک غريبه را مدير عامل کنند؟

وي ادامه داد: کامبوزيا چه کسي است؟! آقاي رويانيان تازه با کار در پرسپوليس آشنا شده و به نحوه مطلوب کارش را انجام مي‌دهد و چرا بايد عوض شود؟ من نمي‌دانم چرا از «نعش» پرسپوليس هم دست بر نمي‌دارند؟ چه مي‌خواهيد از جان پرسپوليس؟

پيشکسوت پرسپوليس در ادامه انتقاداتش به مسائل اخير اين باشگاه، تاکيد کرد: چرا سياسيون دست از سر فوتبال برنمي‌دارند؟ فوتبال شده نردبان ترقي آقايان، به خدا چيزي از فوتبال ايران نمانده است.

آشتياني در واکنش به اظهار نظر دايي مبني بر اينکه با برکناري احتمالي رويانيان او هم تصميم ديگري مي‌گيرد، عنوان کرد: تصميمات دايي به خودش مربوط است، من در مورد خودم صحبت مي‌کنم. کامبوزيا کجاي فوتبال بوده که مي‌خواهد مديرعامل پرسپوليس شود؟ شما برو شطرنجت را بازي کن، مگر ما مي‌رويم در فدراسيون شطرج کار کنيم؟ هر کسي بايد در تخصص خودش فعاليت کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها