کد خبر: ۱۴۴۱۴۰
زمان انتشار: ۱۱:۵۳     ۰۸ تير ۱۳۹۲
مدافع پرسپولیس جدایی رویانیان را به نفع این باشگاه نمی‌داند و تاکید می‌کند که اکنون زمان نتیجه دادن کارهای او است.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ سیدجلال حسینی در حالی که بازی‌های سنگینی همراه با تیم ملی انجام داده بود،‌ به اردوی پرسپولیس رفت تا تمرینات را شروع کند. این در حالی است که کارلوس کی‌روش از مربیان لیگ برتری خواسته بود به ملی‌پوشان استراحت بدهند و خیلی از بازیکنان تیم ملی برخلاف حسینی در حال استراحت هستند.


حسینی در مورد حضور در تمرینات پرسپولیس، شرایط این تیم برای فصل آینده و مسائل مختلف دیگر به سوالات پاسخ داد.


* چه شد به اردوی رامسر رفتی، این موضوع اختیاری بود یا طبق دستور سرمربی؟
- من با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارم و باید وظایفم را انجام دهم. آقای دایی خواست که در اردو حاضر شوم و من هم با تمام وجود رفتم.


* ولی کی‌روش از مربیان لیگ برتری خواسته بود به بازیکنان استراحت بدهند؟
- درست است ولی علی دایی هم می‌داند با بازیکنان تیم ملی چگونه تمرین کند و چه برنامه‌ای برای آنها در نظر بگیرد. در این چند روز ریکاوری کردم و مشکلی از این بابت ندارم. خدا را شکر شرایط خوبی دارم و خسته هم نیستم.


* در مورد تغییرات مدیریتی چه صحبتی داری؟
- من نمی‌دانم جریان تغییر مدیریت از کجا به وجود آمد و این موضوع بچه‌ها را شوکه کرد. الان موقع نتیجه‌گیری کارهای رویانیان است و حالا که او می‌خواهد نتیجه کارش را ببیند قصد انجام دادن تغییرات مدیریتی را دارند و می خواهند او را کنار بگذارند. امیدوارم این اتفاق نیفتد.


* برای برخی سوال است که چرا در استقلال چنین تغییراتی رخ نمی‌ دهد.
- به هر حال این هم یک موضوع قابل بحث است که چرا این تغییرات باید برای پرسپولیس رخ دهد. اگر رویانیان برود بازیکنان و هواداران ضربه روحی می‌خورند و اصلا دلیلی ندارد که چنین تغییری ایجاد شود.


* از کامبوزیا به عنوان مدیرعامل بعدی باشگاه پرسپولیس یاد می‌کنند.
- اصلا خبر نداریم و خیلی از بچه‌ها دوست دارند بدانند تکلیف مدیریت باشگاه چه می‌شود ولی متاسفانه نمی‌توان فعلا خبر دقیقی گرفت.


* تو کامبوزیا را می‌شناسی؟
- من شناختی از  او ندارم.


* به نظر تو پرسپولیس امسال تیم خوبی دارد؟
- بله، ما تیم خوبی داریم. پرسپولیس امسال تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه را در اختیار دارد و نقاط ضعف خود را هم با جذب چند بازیکن برطرف کرده است. پرسپولیس نسبت به سال گذشته تیم بهتری است و امیدوارم نتایج خوبی بگیریم.


* فکر می‌کنی قهرمان شوید؟
- با حرف زدن چیزی را نمی‌توان ثابت کرد و باید تلاش کنیم. اینکه می‌گویند ما تیم پرمهره‌ای هستیم یا کهکشانی هستیم زیاد مهم نیست و با حرف زدن چیزی پیش نمی‌رود.


* درست است که می‌گویند 2 میلیارد از پرسپولیس برای فصل جدید پول گرفته‌ای؟
- برگه قرارداد موجود است و باشگاه می‌تواند شفاف‌سازی کند. مبلغ قرارداد بازیکنان پرسپولیس از هیچ باشگاهی در ایران بالاتر نیست و اگر ثابت شود که پرسپولیس از بقیه تیم‌ها بیشتر پول می‌دهد من تا آخر فوتبالم مجانی بازی می‌کنم. خیلی از تیم‌ها چند برابر پرسپولیس پول می‌دهند ولی صدایش را در نمی‌آورد. وقتی پرسپولیس خرید می‌کند خیلی‌ها حرف و حدیث به وجود می‌آورند ولی همه ما حاضر هستیم شفاف‌سازی صورت بگیرد تا ثابت شود خیلی از باشگاه‌ها بیشتر از پرسپولیس به بازیکنان پول می‌دهند.


* در مورد ماندن کارلوس کی‌روش در تیم ملی چه صحبتی داری؟
- ماندن کی‌روش برای همه خوب و به نفع فوتبال ایران است. امیدوارم در فاصله یک سال مانده به جام جهانی امکانات خوبی در اختیار تیم ملی قرار بگیرد تا بتوانیم در آنجا خوب نتیجه بگیریم. برای موفقیت تیم ملی هیچ‌کس نباید کم‌کاری کند. در ضمن ما نیاز به انجام بازی‌های تدارکاتی با تیم‌های بزرگ داریم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها