کد خبر: ۱۴۴۱۳۷
زمان انتشار: ۱۱:۵۲     ۰۸ تير ۱۳۹۲
آندرانیک تیموریان قرار است یکشنبه هفته آینده با باشگاه استقلال مذاکره کند.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ سرژیک تیموریان در خصوص آخرین شرایط آندرانیک تیموریان برادر وی اظهار داشت: «آندو گچ دست خود را باز کرده و خوشبختانه عمل خوبی را پشت سر گذاشته است.»


وی تاکید کرد: «عکس آخری که از دست وی گرفته شده نشان می دهد همه چیز خوب پیش رفته است و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد آندرانیک از 3 هفته دیگر تمرینات خود را آغاز خواهد کرد.»


تیموریان در خصوص تیم جدید برادرش گفت: «آندو سه پیشنهاد خوب خارجی دارد و تنها در مورد بحث مالی با آنها در حال مذاکره هستیم. هر سه تیم مصرانه خواهان وی هستند و از طریق مدیر برنامه‌هایش نامه نگاری های لازم صورت گرفته است.»


وی در خصوص اینکه قلعه‌نویی مدعی شده باشگاه در حال مذاکره با تیموریان است گفت: «فتح الله زاده هم با من و هم با آندو تماس گرفته و من به احترام ایشان روز یکشنبه شخصا با فتح الله زاده مذاکره خواهم کرد. البته تاکید می کنم یکشنبه فقط صحبت‌های اولیه انجام خواهد شد.»


برادر تیموریان در خصوص اظهاراتی که گفته شد آندرانیک تیموریان در ایران فقط در استقلال بازی خواهد کرد گفت: «توافق با استقلال باید دو طرفه باشد. آندرانیک از چند تیم ایرانی دیگر پیشنهاد دارد ولی به احترام استقلال با آنها تا 10 روز دیگر صحبت نمی کنیم و وارد مذاکره نمی شویم.»


وی تاکید کرد: «همه برنامه‌های ما نتیجه گیری در مذاکراتمان با سه تیم خارجی است که اگر راضی کننده نبود با تیم های داخلی صحبت خواهیم کرد.»

 

تیموریان درباره اینکه گفته می شود صحبت از پیشنهادات خارجی برای آندو تنها به قصد بازارگرمی انجام می شود، گفت: «برادر من نیاز به بازارگرمی ندارد. همین الان مشغول مذاکره با باشگاههای خارجی بر سر مسائل مالی هستیم. باز هم می گویم آندرانیک به جز استقلال از 7 باشگاه دیگر هم پیشنهاد دارد. چون ممکن است به هر دلیلی او با استقلال به توافق نرسد و نمی شود که او خانه نشین شود.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها