کد خبر: ۱۴۴۰۷۹
زمان انتشار: ۱۱:۰۴     ۰۸ تير ۱۳۹۲
سرمربي تيم ملي برزيل مدعي شد اسپانيا در جام کنفدراسيون‌ها يک بازي کمتر از آنها انجام داده است.
تيم ملي برزيل شمارش معکوس براي ديدار مقابل اسپانيا در فينال جام کنفدراسيون‌ها را شروع کرده است. وي در اين باره اظهار داشت: اسپانيا تيمي با بازيکنان مستعد، بازيکنان بزرگ و مربي‌اي است که کارهاي فوق‌العاده‌اي انجام مي‌دهد اما معتقدم که ما مي‌توانيم آنها را شکست دهيم.

به گزارش فارس،شايد اظهارات لوئيز فليپه اسکولاري زماني جنجالي‌تر شود که مي‌گويد اسپانيا تازه‌نفس‌تر از برزيل خواهد بود زيرا مقابل تاهيتي کار بسيار راحتي در پيش داشته و افزود: اسپانيا تازه‌نفس‌تر است و با يک بازي کمتر به فينال رسيده زيرا تقريبا تمام تيم اولش مقابل تاهيتي استراحت کرد. هرچند ما به توانايي‌هاي آنان آگاه هستيم؛ من معتقدم که در شرايطي قرار داريم که برنده فينال خواهيم شد.

سرمربي تيم ملي برزيل معتقد است ديدار اسپانيا مقابل برزيل اگر بشود نام آن را مسابقه گذاشت، يک جلسه تمريني بوده است. وي از تأييد اين مسئله که برزيل براي حضور در فينال يک روز استراحت بيشتر نسبت به اسپانيا داشت، سر باز زد.

حضور هواداران برزيلي يک عامل کليدي به سود ميزبان در فينال است و اسکولاري در اين باره گفت: بيش از 70 هزار برزيلي به ورزشگاه خواهند آمد و تيم ملي کشورشان را براي کسب قهرماني در جام کنفدراسيون‌ها تشويق خواهند کرد. مطمئنم که هواداران در ريودوژانيرو دست از تشويق تيم نخواهند کشيد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها