کد خبر: ۱۴۴۰۶
زمان انتشار: ۱۹:۲۰     ۲۹ خرداد ۱۳۹۰
به گزارش خبرگزاري فارس، همزمان با ميلاد مسعود مولي الموحدين، اميرالمؤمنين علي(ع) پايگاه اينترنتي چند رسانه‌اي حجت‌الاسلام والمسلمين محسن قرائتي راه اندازي شد
هدف از راه‌اندازي اين وب‌سايت، جمع‌آوري و ارايه‌ فيلم‌ها، سخنراني‌ها و تصاوير مختلف حجت‌الاسلام قرائتي در طول سال‌هاي تبليغ است.
از آنجايي كه بخشي از اين مجموعه در اختيار مركز فرهنگي درس‌هايي از قرآن بود، اين مركز تصميم گرفت تا از اين طريق هم به ارايه آثار موجود پرداخته و هم با اعلام فراخوان عمومي، به جمع‌آوري ساير آثار كه در اختيار كاربران است، اقدام كند.
كاربران مي‌توانند با ساختن نام كاربري و عضويت در اين سايت، از امكانات موجود هم‌چون ارسال فيلم، عكس و صوت استفاده كنند و فيلم‌ها و سخنراني‌هاي موجود را به صورت آنلاين مشاهده كرده و در صورت تمايل فيلم مورد نظر خود را در رايانه خود ذخيره كنند. در حال حاضر، فيلم‌هاي موجود شامل بخش‌هايي منتخب از برنامه‌هاي درس‌هايي از قرآن، برنامه‌ي تفسير قرآن و ساير سخنراني‌هاي اين معلم اخلاق است.
علاقه‌مندان براي مشاهده پايگاه و ثبت‌نام در آن مي‌توانند به نشاني http://tv.gharaati.ir مراجعه كنند.
حجت‌الاسلام والمسلمين محسن قرائتي از مفسران قرآن و از مبلغان موفق اسلامي بيش از 30 سال است كه به تدريس علوم و معارف قرآني با زباني شيرين و همه‌فهم مي‌پردازد. مراسم بزرگداشت اين معلم قرآن روز چهارشنبه 8 دي‌ماه 1389 به همت انجمن آثار و مفاخر فرهنگي برگزار شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها