کد خبر: ۱۴۴۰۵۸
زمان انتشار: ۱۰:۲۳     ۰۸ تير ۱۳۹۲
سرعتی‌زن تیم ملی والیبال ایران گفت: «از ابتدا برای شاد کردن دل مردم ایران وارد زمین مسابقه شدیم.»

* موسوی: برای شاد کردن دل مردم ایران وارد زمین شدیم
محمد موسوی عراقی پس از پیروزی 3 بر یک تیم ملی والیبال ایران برابر ایتالیا اظهار داشت: «ما برای شاد کردن دل مردم ایران بازی کردیم و خوشحالیم که توانستیم به هدف خود دست پیدا کنیم.»


وی ادامه داد: «ما از ابتدا برای پیروزی وارد میدان شده بودیم و هیچ‌وقت فکر نکردیم که از پیش بازنده هستیم. هرچند که ولاسکو گفته است حضورمان در لیگ جهانی برای یادگیری است، اما تمام ملی‌پوشان پیش از آغاز بازی می‌دانستند که می‌توانند ایتالیا را شکست دهند.»


سرعتی زن تیم ملی والیبال ایران خاطرنشان کرد: «تماشاگران حاضر در سالن واقعا سنگ تمام گذاشتند و خیلی خوب از ما حمایت کردند. خدا را شکر می‌کنم که توانستیم پیروز شویم.»


وی افزود: «شرایط نور سالن به گونه‌ای بود که می‌توانستیم سرویس‌های خوبی بزنیم، هرچند که در دریافت به مشکل می‌خوردیم، اما فکر می‌کنم در مجموع ما موفق‌تر از ایتالیایی‌ها بودیم.»


* ظریف: یک روز تاریخی را رقم زدیم
فرهاد ظریف در خصوص این بازی اظهار داشت: «از اینکه توانستیم یک روز تاریخی را برای والیبال و ورزش ایران رقم بزنیم بسیار خوشحالم. فکر می‌کنم من و تمام بازیکنان با تمام توان و انگیزه برابر ایتالیا ظاهر شدیم.»


وی با بیان اینکه پیروزی برابر ایتالیا در خاک این کشور کار بسیار سختی است، ادامه داد: «تماشاگرانی که در سالن مسابقه حضور داشتند کارمان را راحت‌تر می‌کردند؛ به گونه‌ای که احساس نکردیم در ایتالیا میهمان هستیم! از اینکه توانستیم جواب زحمات و حمایت‌های آنها را بدهیم بسیار خوشحالم.»


لیبروی تیم ملی والیبال ایران عنوان کرد: «همان روحیه‌ای که ولاسکو به تیم ما منتقل کرده یعنی روحیه جنگندگی موجب شد تا بتوانیم دست به این کار بزرگ بزنیم. باز هم باید از مربیان و هواداران تشکر کنم که در این پیروزی بسیار به ما کمک کردند.»


* معروف: با این پیروزی دردم را فراموش کردم
سعید معروف اظهار داشت: «با توجه به اینکه حریف در میانه بازی تعویض داشت روند کار تغییر کرد با این حال بچه‌ها از جان و دل مایه گذاشتند و بازی را به سود خود ادامه دادند. سرویس‌های ما خیلی خوب بود و واقعا در عملکرد تیم تاثیر گذاشت. حریف در دریافت به مشکل خورد و ما از این موقعیت استفاده می‌کردیم. خدا را شکر که در نخستین دیدار برابر ایتالیا و در خانه آنها به پیروزی رسیدیم و حالا با شرایط بهتری برای دیدار دوم آماده خواهیم شد.»


کاپیتان تیم ملی والیبال ایران ادامه داد: «من کتفم قبل از بازی قدری درد داشت و با مشورت پزشک تیم تلاش کردم و به بازی رسیدم. دوست نداشتم در جریان این بازی حساس به میدان نیایم. در جریان بازی نیز بدنم داغ شد و هنوز هم داغ هستم و نمی‌دانم آسیب دیدگی‌ام چه شرایطی دارد. اما دردی احساس نمی‌کنم.»


معروف درباره حضور تماشاگران ایرانی گفت: «واقعا تماشاگران سنگ تمام گذاشتند. بعد از بازی دوم برابر صربستان کنسولگری ایران در ایتالیا به فدراسیون اعلام کرده بود که علاقه‌مندان زیادی خواهان تهیه بلیت مسابقه هستند من خودم فکر می‌کردم تعداد قابل توجهی به سالن بیاید اما دیگر انتظار نداشتم بیش از نیمی از ظریفت سالن را ایرانی‌ها پر کنند. اصلا احساس غربت نداشتیم و خوشحالم که مردم داخل ایران و همچنین هوادارانی که از شهرهای دور به تماشای بازی آمده بودند را خوشحال کردیم.»


پاسور تیم ملی والیبال درباره روند رو به رشد تیم ملی گفت: «خوشبختانه در طول مسابقات لیگ جهانی پیشرفت قابل توجهی داشتیم. نشان دادیم هر روز بهتر می‌شویم. حتی در سه مسابقه اول که باختیم هر ست بهتر می‌شدیم. من به این روند رو به رشد اعتقاد دارم و مطمئن هستم با تلاش همه بازیکنان و کادرفنی دربازی‌های بعد نیز نمایش بهتری خواهیم داشت.»


* زرینی: باورمان نمی‌شود پیروز شدیم!
حمزه زرینی در خصوص شرایط این مسابقه اظهار داشت: «خودمان هم باورمان نمی‌‌شود که توانستیم ایتالیا را شکست دهیم. پیش از بازی اعلام کرده بودم که گرفتن حتی یک امتیاز هم از ایتالیا کار بزرگی است، اما ما حالا این تیم را شکست داده‌ایم.»


وی ادامه داد: «فکر می‌کنم که بازیکنان ایران با این پیروزی واقعا معجزه کردند؛ البته دعای خیر مردم هم در کسب این پیروزی بی‌تاثیر نبود.»


دریافت کننده تیم ملی خاطرنشان کرد: «من 3 ساعت قبل از بازی به ایتالیا رسیدم و فرصت چندانی برای کمک کردن به تیم نداشتم، اما بسیار خوشحالم که توانستیم میزبان قدرتمند خود را شکست دهیم.»


* داوودی: برای این پیروزی از جان و دل مایه گذاشتیم
رحمان داوودی اظهار داشت: «همانطور که شاهدی بودید همه بازیکنان با جان و دل بازی کردند و 100 درصد توان خود را گذاشتند تا تیم پرقدرت ایتالیا را مغلوب کنیم. بازی بسیار سختی بود. شاید اگر یکی از بازیکنان آمادگی کامل نداشت نمی‌توانستیم برابر این تیم نتیجه بگیریم.»


وی افزود: «این پیروزی حاصل کار و تلاش همه بازیکنان و ماه‌ها تمرین و کار مستمر است. دعای خیر همه مردم و پدر و مادر‌ها و تشویق هواداران پرشور موجب شد تا به این موفقیت برسیم. خدارا شکر می‌کنم. امیدوارم که این پیروزی‌ها ادامه داشته باشد.»


* مباشری:  خوشحال که جواب اعتماد ولاسکو را به خوبی دادم
علیرضا مباشری بازیکن دریافت کننده تیم ملی والیبال کشورمان که از بازی با صربستان در لیست 12 نفره ولاسکو قرار گرفت و اولین دیدار خود را در لیگ جهانی والیبال در سالن 12 هزار نفری آزادی مقابل صربستان برگزار کرد، پس از این دیدار تاریخی گفت: «برای برد به میدان رفتیم. شرایط ایده آلی نداشتیم. ولی همه با هم شدیم. دسته به دست هم دادیم و با یکپارچگی توانستیم مقابل ایتالیای قدرتمند بایستیم و او را در خانه خود شکست دهیم. هیچگاه تسلیم نشدیم و تا لحظه آخر جنگیدیم.»


وی افزود: «خوشحالم که جواب اعتماد ولاسکو را به خوبی دادم و او را سربلند کردم. البته بگویم که این پیروزی حاصل یک کار گروهی است. همه دست به دست هم دادند و از هیچ چیز دریغ نکردند. من هم به نوبه خود سعی در انجام وظیفه ام کردم. در این بازی تمام تمرکز خود را بر روی دریافت گذاشتم. فقط می خواستم بتوانم با دریافت خوب پاسور را در شرایط خوب قرار دهم تا بتواند اسپکر ها را به خوبی تغذیه کندو خدا رو شکر موفق بودم. از همین جا از تمام مربیانی که برایم زحمت کشیدند کما تشکر و قدردانی را دارم. چه مربیان باشگاهی و چه مربیان ملی.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها