کد خبر: ۱۴۳۷۶
زمان انتشار: ۱۲:۵۵     ۲۹ خرداد ۱۳۹۰
یکی از شگردهایی که فرقه گریان در دستور کار خود قرار می دهند مال اندوزی از طریق تحمیق مریدان است.

به گزارش 598 به نقل از تابناک، سران فرقه کیهانی که فقط و فقط به فکر افزودن موجودی حساب های خود در بانک های خارجی به وسیله سرکیسه کردن و اخاذی کردن از مردم هستند در یکی دیگر از اقدامات خود برگ قرارداد با دانشگاه طب سنتی ارمنستان را دستکاری و جعل نموده اند.

چندی پیش پیروان این فرقه با ایجاد هیاهو از دریافت دکتری افتخاری توسط رئیس فرقه که هنوز نتوانسته داشتن دیپلم خود را نیز به اثبات برساند از دانشگاهی در ارمنستان خبر دادند.



در همین خصوص شخصی با نام «امیرحسین س» که از اعضای این فرقه است با ارتباط گیری با ریاست دانشگاه طب سنتی ارمنستان آقای سریبكیان و قول جذب افراد این فرقه و پرداخت پول بابت مدارکی که به یک پول سیاه نیز نمی ارزد این مدرک را برای «م ط» فراهم می کند تا از این طریق هم در دل استاد! جای باز نماید و هم بتواند نقشه شوم اخاذی خود را به اجرا گذارد.

ثبت نام شروع می گردد

رئیس این فرقه که از این مدرک بی محتوی غرق در شعور کیهانی می گردد و با چاپ عکس به خیال خود فارغ از تحصیل می گردد به تبلیغ این شخص و این نوع مدرک در بین اعضا پرداخته که همین امر و همچنین پیش ثبت نام توسط دیگر عناصر این فرقه موجب می گردد تا 500 تن از اعضای این فرقه برای دریافت این مدرک مجعول اقدام به ثبت نام نمایند.



جعلیات شروع می گردد

اصل توافق نامه منعقده بین این دانشگاه مدرک فروش ارمنستانی و فرقه کیهانی پرداخت سیصد هزار درام معادل 800 دلار بابت صدور دکتری افتخاری برای هر گروه 20 تا 55 نفره بوده است، اما «امیرحسین س» با هماهنگی با دیگر شرکای جاعل خود با دستکاری در اصل قرار داد و حذف بند 2 قرار داد که بیان گر ارتباط مالی این فرقه با این دانشگاه است به اخاذی از فریب خوردگان فرقه می پردازد در واقع با دریافت مبلغ 1300 دلار از هر نفر و هزینه کرد تنها 450 دلار حدود 500 مدرک بی محتوا در اختیار فریب خوردگان این فرقه قرار می دهد.

با یک حساب سر انگشتی نامبرده مبلغ چهار صد و بیست و پنج هزار دلار برای پانصد برگ چاپی که شاید ارزش قاب کردن هم نداشته باشد تا چه برسد به عنوان یک مدرک علمی به حساب آید، به جیب زده است.



شایان ذکر است اصل قرار داد که به زبان روسی است تا کنون نه ترجمه شده و نه عناصر مال باخته فرقه از محتوای آن مطلع هستند.

بنابر این گزارش، نامبرده با پول های بادآورده که ماحصل حماقت افراد جذب شده به این فرقه است در شهر ایروان آژانس هواپیمایی تاسیس کرده تا به راحتی بتواند به اعمال خلاف قانون خود ادامه دهد، ضمن اینکه با اعتراض عده ای از اساتید این دانشگاه در خصوص به زیر سوال رفتن هویت علمی دانشگاه با عقد این چنین قراردادی و از سوی دیگر آگاهی ریاست این دانشگاه از دستگیری رئیس این فرقه، قرارداد اصلی هم از سوی دانشگاه ارمنستان فسخ می گردد.

گفتنی است برخی اخبار حاکی از آن است که اعضای این فرقه با توجه به رسوایی به عمل آمده در خصوص اخاذی و جعل به دنبال عقد قرارداد جدید و ذکر ارقام بالا به صورت صوری برای توجبه این کلاهبرداری خود هستند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها