کد خبر: ۱۴۳۶۴۰
زمان انتشار: ۱۹:۴۹     ۰۵ تير ۱۳۹۲
هافيک تيم فوتبال استقلال گفت: من به هيچ عنوان براي پول به استقلال نيامدم و مي‌خواهم با اين تيم قهرمان آسيا شوم.
احمد جمشيديان در حاشيه تمرين تيم فوتبال استقلال عنوان کرد: خدا را شکر تمرينات خوبي انجام مي‌دهيم و بيشتر کار بدني را در دستور کار قرار داده‌ايم. فکر مي‌کنم تا هفته آينده که ملي‌پوشان و بازيکنان جديد به تيم اضافه شوند، تمرينات کامل‌تري داشته باشيم.

به گزارش فارس، وي ادامه داد: هم‌اکنون تمرينات ما شکل کاملي نمي‌گيرد اما با همين روال و نفرات کار را دنبال مي‌کنيم. ملي‌پوشان در شرايط خوبي قرار دارند و فقط بازيکناني که از ساير تيم‌ها به استقلال اضافه خواهند شد يک مقدار مشکل‌ساز مي‌شوند. اما به هر حال بازيکناني که در تمرينات هستند، به شرايط آرماني مي‌رسند و جاي نفرات ديگر را پر خواهند کرد.

جمشيديان درباره شرايط خودش افزود: پيش از اينکه در تمرينات استقلال حاضر شوم دو سه هفته خودم تمرين مي‌کردم اما حضور در تمرينات تيمي کيفيت بالايي دارد. اميدوارم که به شرايط خوبي برسم.

بازيکن استقلال درباره مشکلات مالي اين تيم يادآور شد: من اگر مي‌خواستم براي پول به استقلال بيايم هيچگاه چنين کاري را انجام نمي‌دادم، فکر مي‌کنم اهداف بالاتري از پول هم وجود دارد که آدم براي آن تلاش مي‌کند، باز هم تکرار مي‌کنم براي قهرماني در آسيا به استقلال آمدم و هيچگاه پول برايم اهميتي نداشته. مي‌خواهم با اين تيم قهرمان شوم.

هافبک استقلال درباره ترافيکي که در پست خود دارد، يادآور شد: در همه پست‌ها ترافيک وجود دارد. بايد تلاش کنيم و به هر حال بايد راه‌هاي کوچه پس کوچه و در رو را پيدا کنيم و از ترافيک رهايي يابيم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها