کد خبر: ۱۴۳۶۱۵
زمان انتشار: ۱۹:۳۱     ۰۵ تير ۱۳۹۲
مدير عامل باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: عده اي مغرض قصد تخريب سرمربي تيم فوتبال صنعت نفت آبادان را دارند که به شدت با آنها برخورد مي کنيم.
ناصر گودرزي مدير عامل باشگاه صنعت نفت آبادان اظهار داشت: همانطور که مي دانيد چند روز قبل سرمربي تيم فوتبال صنعت نفت آبادان انتخاب شده است. بنده به عنوان مدير عامل باشگاه پيشنهاداتي را به هيات مديره محترم باشگاه ارائه دادم که در نهايت با بررسي کامل ابراهيم قاسمپور با اکثريت آرا به عنوان سرمربي جديد تيم فوتبال صنعت نفت انتخاب شد، اما عده اي با ارسال پيامک به وي، سرمربي تيم ملي را تهديد کرده اند. ما به شدت با مغرضان و تخريب کنندگان سرمربي تيم مان برخورد خواهيم کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران ، وي افزود: قرار داد داخلي قاسمپور امضا شده و منتظريم تا وي برنامه هايش را بدهد و خودمان را براي فصل جديد آماده کنيم. قاسمپور يکي از مربيان با اخلاق، با دانش و سالم ايران است و مربي برزگي است و به خاطر تعصبي که به زادگاهش آبادان دارد، قبول کرده که در ليگ يک کار کند و هدايت صنعت نفت را قبول کند.

بنده خبر دارم که قاسمپور از ليگ برتر پيشنهاد داشت اما به خاطر تعصب خاصي که نسبت به شهرش دارد، به صنعت نفت آمد تا کمک کند.

وي تصريح کرد: در گذشته عده اي در آبادان با قاسمپور مشکل داشتند که البته مشکل خاصي نبود و در آن مقطع بعضي ها که مغرض بودند،‌ اين مشکلات را پر رنگ کردند اما ايشان مشکل خاصي با هواداران و مردم آبادان ندارد چون بچه اين شهر است و تعصب خاصي به زادگاهش دارد و براي کمک به صنعت نفت آمده است.

وي افزود: قاسمپور با مجموعه باشگاه و با شهرش مشکل ندارد. ايشان از افتخارات شهر آبادان است و بايد افتخار کنم که بچه آبادان در سطح اول ايران و حتي در سطح بين المللي مربيگري کرده است بالاخره وي در امارات مربيگري کرده و کلاس هاي سطح بالايي مربيگري را گذرانده است و بايد همه دست به دست هم دهيم و کمک کنم تا قاسمپور با صنعت نفت آبادان موفق شود.

ممکن است که تعدادي مخالف باشند و طبيعي هم هست چون اختلاف سليقه وجود دارد و ما اين اختلاف سليقه را به فال نيک مي گيريم و از انتقادات سازنده استقبال مي کنيم و در خدمت اين افراد هستيم اما اگر انتقادات مغرضانه باشد و تخريب کند به شدت با آنها برخورد مي کنيم چون قاسمپور و کادر فني تيم از حمايت کامل بنده و باشگاه صنعت نفت آبادان برخوردار هستند.

مديرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان اظهار داشت: عواملي که بخواهند خدشه اي به صنعت نفت وارد کنند منتظر برخورد قاطع باشگاه باشند چون صنعت نفت عشق مردم آبادان است و باشگاه برخورد قاطع و قانوني با کساني که بخواهند جوسازي و حاشيه سازي کنند خواهد داشت، قطعاً اسم اين افراد مغرض را هم به مردم آبادان خواهيم گفت تا خودشان جوابگوي مردم و هواداران واقعي صنعت نفت باشند. هر کسي با هر پشتوانه اي بخواهد تيم ما را تخريب کند، با او برخورد قاطع خواهيم داشت، جايگاه افراد براي ما مهم نيست و اين اجازه را بنده و باشگاه نمي دهيم که کسي بخواهد کادر فني ما و شخص قاسمپور را زير سوال ببرد يا تخريب و جوسازي کند.

ما پذيراي انتقادات سازنده هستيم اما اگر کسي تخريب کند قطعاً او را به مردم معرفي مي کنيم و از طريق مراجع قضايي هم پيگيري خواهيم کرد چون شنيده ام که عده اي به قاسمپور پيامک تهديد آميز داده اند و مطمئناً اين موضوع را از طريق مسئولان شهري پيگيري خواهيم کرد ما محکم ايستاده ايم و از قاسمپور حمايت مي کنيم و اجازه نمي دهيم عده اي سودجو وي را تخريب کنند.

وي افزود: الان وقت کمک به تيم صنعت نفت است چون به ليگ يک سقوط کرده ايم و به خاطر اين مسئله از مردم آبادان عذرخواهي هم کرديم البته همه مي دانند که در اين سقوط بنده مقصر نبودم و تغيير مديريت متوالي در فصل گذشته مشکل ساز شد و به ليگ يک سقوط کرديم البته صنعت نفت بايد آرامش داشته باشد و به تصميم مديران باشگاه در جهت انتخاب سرمربي تيم احترام بگذاريم ما مي خواهيم در اين فصل قدرتمند ظاهر شويم و به ليگ برتر صعود کنيم و قاسمپور اين توانايي را دارد پس همه تلاش کنيم و کمک کنيم تا مربي بزرگي مثل قاسمپور با صنعت نفت موفق شود.

وي تصريح کرد: باشگاه صنعت نفت در حال حاضر مشکل مالي دارد و مسئولان شهر آبادان کمک کنند تا مشکلات حل شود اگر قرار باشد از روز اول کادر فني و باشگاه شرايط خوبي نداشته باشند مردم آبادان ضرر خواهند کرد يک عده سودجو که دنبال منافع شخصي شان هستند، قصد تخريب تيم و حاشيه سازي دارند که به آنها اخطار مي دهيم دنبال به چالش کشاندن تيم نباشند. همه تلاش آنها به خاطر منافع شخصي است اما بيايند نقد منصفانه کنند و پيشنهاد بدهند تا از آنها استفاده کنيم نه اينکه با چنين حاشيه هايي تيم را خراب کنند.

وي افزود: از همه هواداران عزيز صنعت نفت که بدون چشمداشت از تيم حمايت کرده اند و پيشکسوتان واقعي باشگاه و اصحاب رسانه و مسئولين شهري تشکر مي کنم و از آنها مي خواهم دست به دست هم دهيم و تلاش کنيم تا انشااله با قدرت وارد مسابقات شويم و به ليگ برتر صعود کنيم چون خواسته مردم آبادان حضور تيم در ليگ برتر است در اين راه به کمک فرماندار و امام جمعه محترم و نمايندگان شهر آبادان در مجلس شوراي اسلامي هم که هميشه کنار ما بوده اند نياز داريم همه بايد از تيم حمايت کنيم و به فکر موفقيت صنعت نفت باشيم.

گودرزي در پايان گفت: صنعت نفت در حال حاضر فقط به آرامش نياز دارد تا پرقدرت در مسابقات شرکت کند، باشگاه صنعت نفت و بنده به عنوان مديرعامل با تمام قدرت از قاسمپور که از پيشنهادات ليگ برتري گذشتند و به ليگ يک آمدند حمايت مي کنيم و همه جوره پاي او مي ايستيم تا صنعت نفت موفق شود و مردم آبادان به حق خود که صعود تيم به ليگ برتر است برسند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها