کد خبر: ۱۴۳۲۲۸
زمان انتشار: ۱۴:۵۰     ۰۴ تير ۱۳۹۲
پيشکسوت تيم فوتبال استقلال گفت: حق را به جباري مي دهم و شرايط استقلال مسخره است.
حسن روشن در خصوص صحبت هاي جباري که گفته بود شرايط استقلال مسخره است، عنوان کرد: حق را به جباري مي دهم و شرايط استقلال مسخره است ولي من در مورد باشگاه استقلال نبايد از اين کلمه استفاده کرد! معتقدم انسان نه تنها جايز الخطا است بلکه دائم الخطا است و گاهي اوقات از روي عصبانيت حرف هايي مي زند. جباري از شرايط حاکم در باشگاه ناراحت است و حق دارد اعتراض کند.
وي ادامه داد: شما بايد ببينيد چه اتفاقاتي افتاده و چه کارهايي مسئولان استقلال انجام داده اند که جباري اين حرف ها را زده است. البته اين اتفاقات در چند سال اخير بارها رخ داده و فتح الله زاده قبلا گفته بوده جباري را دو سال محروم مي کند در حالي که نمي دانست اين کارها مربوط به کميته انضباطي است. جالب اينجا است که استقلال آن زمان با پرسپوليس بازي داشت و بلافاصله رفتند و جباري را آوردند.
روشن تاکيد کرد: حرف هاي جباري در مورد وضعيت استقلال نادرست نيست و عرصه بر او طوري تنگ شده که حالا اين حرف ها را زده است. باشگاه استقلال حالا که جباري را اخراج کرده نبايد از مواضع خود عقب نشيني کند و در اين موارد شخصيت باشگاه بسيار مهم است. شما ديديد که کي‌روش هم کار بزرگي انجام داد و وقتي رحمتي از تيم ملي کنار رفت ديگر حاضر نشد اين دروازه بان را به تيم ملي برگرداند.
او در پاسخ به اين سوال که فکر مي کنيد جباري به استقلال برگردد اظهار داشت: امکان اين اتفاق وجود دارد و آقايان دوباره سراغ مجتبي مي روند تا او را برگردانند ولي من گفتم استقلال نبايد تصميم خود را عوض کند. مشکل اينجا است چنين تصميماتي که در باشگاه استقلال گرفته مي شود پايدار نيست و شما ديديد جباري در اين سال ها بارها رفته و برگشته است. اين اتفاقات بارها رخ مي دهد چون افرادي که در استقلال هستند صلاحيت ندارند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها