کد خبر: ۱۴۳۱۸۹
زمان انتشار: ۱۳:۵۱     ۰۴ تير ۱۳۹۲
مشاور رئیس دانشگاه آزاد از حاشیه‌سازی افرادی که منافعشان در این دانشگاه به خطر افتاده است طی روزهای اخیر خبر داد.

محمد حسین پرکره مشاور رئیس دانشگاه آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، با اشاره به شایعاتی مبنی بر تغییر رئیس دانشگاه آزاد با تغییر دولت، گفت: شورای عالی انقلاب فرهنگی نهاد اصلی تعیین رئیس دانشگاه آزاد است.

وی با اشاره به گفته یکی از اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی، گفت: در چند روز گذشته یکی از اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز گفت که فرهاد دانشجو 4 سال دیگر در راس دانشگاه آزاد خواهد بود و دانشگاه آزاد برنامه‌های بلند مدتی دارد که در هیئت امنا تصویب شده و وی باید آنها را اجرا کند.

مشاور رئیس دانشگاه آزاد با تاکید بر اینکه هاشمی رفسنجانی حکم 4 ساله ریاست فرهاد دانشجو در دانشگاه آزاد را صادر کرده است، خاطرنشان کرد: نگاه دولت یازدهم نیز به فضای آکادمیک دانشگاه‌ها علمی است و نه سیاسی و آنانی که به دنبال حاشیه‌سازی هستند بدین خاطر که منافع‌شان در خطر افتاده دست به چنین اقدامی می‌زنند.

وی با اشاره به اینکه نگاه رئیس دانشگاه آزاد به هیچ وجه نگاه سیاسی نیست، تصریح کرد: نگاه فرهاد دانشجو علمی است، در انتخابات ریاست جمهوری نیز شاهد بودیم که وی فضا را برای همه کاندیداهای ریاست جمهوری برای حضور در دانشگاه آزاد فراهم کرده بود.

محمدحسین پرکره مشاور رئیس دانشگاه آزاد در پایان سخنان خود با تأکید براینکه رابطه دولت یازدهم و دانشگاه آزاد رابطه خوبی خواهد بود، گفت: فرهاد دانشجو حداقل تا 4 سال دیگر رئیس دانشگاه آزاد خواهد بود چرا که برنامه‌هایی که در هیئت امنای دانشگاه آزاد تصویب شده است، باید به دست وی مدیریت شود و به اجرا درآید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها