کد خبر: ۱۴۳۱۱۶
زمان انتشار: ۱۲:۰۵     ۰۴ تير ۱۳۹۲
فعلا تنها گزینه برای جانشینی پولادی در دفاع چپ پرسپولیس میثم حسینی بازیکن سابق استقلال و نفت تهران است که در برنامه های دایی جای دارد.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ از مهرداد پولادی هیچ خبری نیست. پولادی که در بازی تیم ملی مقابل کویت در اوایل فروردین ماه مصدوم شد و بازی های پایانی پرسپولیس در لیگ و جام حذفی را از دست داد هنوز وارد گود نشده.


حدود سه هفته قبل بود که پولادی مصدوم قرارداد خود را با پرسپولیس تمدید کرد و گفت دو هفته بعد نرم دویدن را آغاز خواهد کرد اما هنوز خبری از حضور پولادی در تمرین پرسپولیس نیست و هیچ کس نمی داند دایی از چه زمانی می تواند روی این مدافع چپ قدرتمند حساب باز کند.


هر چند قطعا خود دایی با این بازیکن در ارتباط است و می داند از چه زمانی باید او را در تمرینات ببیند اما به نظر می رسد پرسپولیس لیگ سیزدهم را با یک استقلالی دیگر در جناح چپ خط دفاعی اش آغاز کند.


از سويي با تعویق 12 روزه لیگ برتر شرایط برای مهرداد پولادی بهتر خواهد شد اما این بازیکن باید بعد از شروع تمریناتش یک دوره بدنسازی را پشت سر گذاشته و کم کم در شرایط مسابقه قرار بگیرد که به نظر می رسد طی این پروسه حتی در صورت فشرده اجرا کردن برنامه ها یک ماه زمان خواهد برد و بعید است پولادی تا شروع لیگ خودش را به شرایط مسابقه برساند مگر اینکه بعد از بازگشت پرسپولیس از رامسر کار خود را به صورت جدی شروع کند.


با این حال فعلا تنها گزینه برای جانشینی پولادی در دفاع چپ پرسپولیس میثم حسینی بازیکن سابق استقلال و نفت تهران است که در برنامه های دایی جای دارد و دیروز هم مقابل پرسپولیس قائمشهر در این پست به مدان رفت. حسینی که قبل از استقلالی شدن و در ابتدای لیگ نهم در تمرینات پرسپولیس حاضر و توسط مربیان تیم رد شد حالا تنها بازیکن غریبه خط دفاع سرخ هاست.


مطمئنا اگر پولادی در همان شروع فصل به شرایط مسابقه می رسید برای دایی و پرسپولیس بهتر بود چرا که سرخ ها بدون تغییر در خط دروازه و دفاع شان فصل جدید را شروع می کردند و هماهنگی کاملی بین چهار مدافع و دروازه بان پشت سرشان برقرار بود .حال باید دید اگر بنابه بازی کردن میثم حسینی در ترکیب اصلی باشد آیا این بازیکن با مدافعان دیگر (که دو نفرشان هنوز به تیم نپیوسته اند-حسيني و ماهيني-)  و نیلسون هماهنگ خواهد شد یا نه.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها