کد خبر: ۱۴۳۰۲
زمان انتشار: ۱۳:۰۰     ۲۸ خرداد ۱۳۹۰
سیدمحمد حسینی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی برنا، در رابطه با برنامه های وزارت فرهنگ و ارشاد در سال جهاد اقتصادی گفت: بحث فرهنگ سازی در راستای جهاد اقتصادی باید در همه دستگاه ها جدی گرفته شود و همه دستگاه ها باید در این راستا تلاش کنند، ما هم با همکارانمان در مطبوعات و اهالی هنر این بحث را مطرح و اعلام کردیم که در این زمینه مشارکت کنند. چراکه فرهنگ سازی در زمینه جهاد اقتصادی نیازمند روحیه جهادی است.

وی تصریح کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تلاش می کند تا بیش از گذشته در جهت جهاد اقتصادی تلاش کنیم و بتوانیم پروژه‌های ناتمام را به اتمام برسانیم، همچنین بحث اشتغال‌زایی در عرصه فرهنگ و هنر را دنبال می کنیم که طرح تفصیلی آن در شورایعالی اشتغال مطرح خواهد شد تا بتوانیم به سهم خود در جهت رونق اقتصادی کشور کار کنیم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به فرهنگ سازی در راستای جهاد اقتصادی گفت: ما در شورای معاونین وزارت فرهنگ و ارشاد چندین بار این بحث را مطرح کردیم و هر معاونتی مسوول شد تا در حیطه کاری خود این مساله را دنبال کند.

حسینی یادآور شد: برای مثال در مطبوعات، نشریات و رسانه هایی که این مساله را دنبال کرده و بر روی آن بیشتر کار کرده باشند، این موارد مدنظر قرار خواهد گرفت و تقدیر و تجلیل به عمل خواهد آمد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها