کد خبر: ۱۴۳۰۰۸
زمان انتشار: ۰۱:۰۰     ۰۴ تير ۱۳۹۲
سارقان در ساعت 1 و 30 دقيقه بامداد به بانک ملي در جنوب پايتخت حمله کردند.
به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ساعت 1 و 30 دقيقه بامداد، 2 خردادماه ماموران کلانتري 168 سيزده آبان با توجه به مسائل امنيتي بانک ها از سرقت بانک ملي در جنوب پايتخت مطلع شدند و دو اکيپ کامل عملياتي بلافاصله به محل اعزام شد.

ماموران در حال نزديک شدن به بانک بودند که يک دستگاه موتور سيکلت تندرو که جلوي درب بانک منتظر همدستش بود اقدام به فرار کرد که ماموران با بستن سريع خيابان توانستند متهم را دستگير کنند.

در ادامه ماموران بانک را محاصره کردند و به متهمي که با شکستن شيشه وارد بانک شده بود، هشدار دادند.

متهم براي رهايي با پتکي که در دست داشت به سمت ماموران حمله ور شد تا با جو سازي از محل فرار کند ولي ماموران شجاع انتظامي وي را دستگير و تحت الحفظ به مقر انتقال دادند.

در کلانتري در حالي که متهمان هيچ گونه مدارک شناسايي نداشتند، ماموران با رجوع به سامانه اطلاعات متهمان توانستند آن دو را به نام "محمد حسن.ش" و "ابوالقاسم.ف" (داراي چندين فقره سابقه کيفري) شناسايي کنند.

متهمان زماني که هويتشان براي ماموران مشخص شد لب به اعتراف گشوده و اظهار داشتند که بيش از 6 ماه در حال کشيدن نقشه سرقت بودند و تمامي مسائل امنيتي بانک را شناسايي کردند و زمان سرقت نيز فکر کردند که تمامي سيستم هاي امنيتي را از کار انداختند.

رئيس کلانتري 168 سيزده آبان "سرگرد ضرغام اميري" با تائيد اين خبر به باشگاه خبرنگاران؛ اظهار داشت: با اعتراف صريح متهمان به سرقت از بانک، رئيس شعبه در کلانتري حضور پيدا کرد و از دو متهم دستگير شده شکايت کرد.

به گفته اميري بازجويي از متهمان کماکان ادامه دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها