کد خبر: ۱۴۲۸۴۷
زمان انتشار: ۲۰:۱۳     ۰۲ تير ۱۳۹۲
ویژه برنامه «جمعه ایرانی» به مناسبت نیمه‌ شعبان دوشنبه، سوم تیر ماه از ساعت 9 تا 11 و 30 دقیقه صبح به روی آنتن رادیو ایران خواهد رفت.
به گزارش 598 به نقل از ایسنا، سعید توکل، سردبیر و تهیه‌کننده «جمعه ایرانی» با اعلام این خبر گفت: «جمعه ایرانی» فردا میزبان عموپورنگ نیز خواهد بود.

وی درباره‌ی بخش‌های مختلف «جمعه ایرانی» گفت: این برنامه به مناسبت نیمه شعبان آیتم‌های جدید را در نظر گرفته است از لطیفه‌های شادی که مردم فرستاده‌اند تا بخش قطعات شاد توسط هنرمندان و قطعات نمایشی و بخش‌ مسابقه.

این برنامه که هفته پیش با حضور مردم ضبط شده دارای قطعات نمایشی چون «خدمات بعد از ازدواج»، «سلطان‌ها وارد استودیوی جمعه ایرانی می‌شوند» و «آقای اصغر باجناق می‌شود» است.

توکل در ادامه خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه دو روز به مناسبت «روز جهانی مبارزه با مواد مخدر» مانده است، «جمعه ایرانی» برای این روز نیز پیغام دارد و در این راستا دکتر فتح‌الهی، معاون پارلمانی ستاد مبارزه با مواد مخدر پیام‌ها و نکات را با حضور در برنامه «جمعه ایرانی» به مخاطبان ارائه خواهد داد.

ویژه برنامه «جمعه ایرانی» به مناسبت نیمه‌ شعبان دوشنبه، سوم تیر ماه از ساعت 9 تا 11 و 30 دقیقه صبح به روی آنتن رادیو ایران خواهد رفت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
سجادی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۳۷ - ۰۳ تير ۱۳۹۲
۰
۰
خبر عمو پورنگی !!!!

شما چرا
از مطلب ارزش مند مبنایی دریق می کنید نمونه اش سخنرانی استاد میرباقری دو شب قبل از انتخابات مسجد امیر المومنین است که از پخش آن دریغ کردید
امام زمانی که با جشن عمو چورنگی بخواهد معرفی شود همان بهتر که معرفی نشود
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها