کد خبر: ۱۴۲۷۵۲
زمان انتشار: ۱۲:۲۳     ۰۲ تير ۱۳۹۲
نماینده اسدآباد با بیان اینکه سربازان گمنام آقا امام زمان (عج) دارای بینش و تحلیل کارشناسی قوی هستند گفت: خوشبختانه وزارت اطلاعات زبده ترین نیروها و کارشناسان را داراست و به همین دلیل کارنامه موفقی را تاکنون دارا بوده است.
بهروز نعمتی با اشاره به سالروز تشکیل وزارت اطلاعات و با تبریک این روز به همه نیروها و کارکنان این وزارتخانه گفت: سربازان گمنام آقا امام زمان کارنامه درخشانی در حوزه برقراری امنیت در اقصی نقاط کشور دارا هستند و خدمات زیاد نیروهای جان بر کف این وزارتخانه را می توان در عرصه های مختلف به وضوح مشاهده کرد.

نماینده اسدآباد در مجلس در گفت وگو با خبرنگار بولتن نیوز، با بیان اینکه کارنامه وزارت اطلاعات فقط و فقط در همین چند سال اخیر خلاصه نمی شود، گفت: اگر به عملکرد نیروهای این وزارتخانه در همان سالهای ابتدایی انقلاب توجه کنیم خواهیم یافت که عملکردها سرشار از موفقیت ها و کامیابی ها بوده و البته با گذشت زمان کارنامه این وزارتخانه درخشان تر شده است به طوریکه امروز شاهد هستیم، یکی از حساس ترین و موفق ترین وزارتخانه و دستگاه اطلاعاتی و امنیتی کشور را دارا هستیم.

این نماینده مجلس با تاکید بر اینکه ملت ایران امنیت و آسایش امروز خود را مدیون تلاش شبانه روزی کارکنان خدوم و گمنام این وزارتخانه هستند، گفت: ما باید قدردان همه این عزیزان باشیم و بدانیم که تلاش های آنها همواره باعث پیشرفت و موفقیت ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران شده است.

عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت با تاکید بر اینکه دشمنان از موفقیت ها و عمکردهای خوب این وزارتخانه در شگفت هستند، گفت: اشراف اطلاعاتی سربازان گمنام چه در عرصه داخلی و چه در عرصه خارجی دشمنان را به شگفت واداشته و باعث شده تا طراحی ها و ترفندهای آنها همواره با شکست مواجه شود.

نعمتی گفت: امروز موساد و سازمان سیا به قدرت اطلاعاتی و امنیتی سربازان گمنام امام زمان (عج) پی بردند و می دانند که جاسوسان و شبکه های ترور آنان در داخل کشور ایران در امان نخواهند بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها