کد خبر: ۱۴۲۵۰۹
زمان انتشار: ۱۳:۰۵     ۰۱ تير ۱۳۹۲
برخي سينماگران که تا چندي پيش به طور افراطي از مديران سينمايي دولت دهم حمايت مي‌کردند، در آستانه تغيير مديران دولتي با چرخش بادبان‌هاي خود به جدي‌ترين مخالفان وضع سينما در دوران شمقدري تبديل شدند!
به گزارش 598 به نقل از کیهان، عده‌اي از اطرافيان مديران سازمان سينمايي که تا قبل از برگزاري يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري، مقطع تصدي جواد شمقدري بر مديريت سينمايي را بهترين دوران سينماي کشور معرفي کرده و منتقدان دلسوز وضع سينما را افراطي معرفي مي‌کردند، از روز ۲۳ خرداد و قطعي شدن تغيير مديران سينمايي در دولت آينده، به اين نتيجه رسيدند که چهار سال گذشته، بدترين دوران سينماي ايران بود!

ازجمله اين افراد مي‌توان به تهيه‌کننده‌اي که ارتباط تنگاتنگي با دولت کارگزاران داشت اشاره کرد که طي چهار سال گذشته و به ويژه در زمان تشکيل صنف واحد تهيه‌کنندگان به حامي جدي رئيس سازمان سينمايي تبديل شده بود و هم اکنون، در آستانه ورود مديران جديد به اين سازمان، در مصاحبه با رسانه‌ها به منتقد تند و تيز وضعيت سينما در دولت دهم، تغيير موضع داده است.

يک فيلمساز جوان هم که از نزديکان ويژه مديريت سينمايي دولت دهم بود، طي يک هفته گذشته با صدور پيام‌هايي(!) دوران شمقدري را بدترين دوران سينماي ايران معرفي کرده است.

سردبير يک نشريه زرد سينمايي نيز از ديگر افرادي است که طي چهار سال اخير تمهيدات خاصي را براي نزديک شدن به مديران سينمايي در پيش گرفته بود و اکنون به انتقاد از تقسيم غنائم توسط مديران سازمان سينمايي مي‌پردازد!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها