کد خبر: ۱۴۲۴۹۸
زمان انتشار: ۱۲:۵۸     ۰۱ تير ۱۳۹۲
ورزش > فوتبال ملی - دانیال داوری و فابیو جانواریو صعود تیم ملی ایران به جام جهانی 2014 برزیل را تبریک گفتند.

به گزارش 598 به نقل از خبرگزاری خبرآنلاین؛ دانیال داوری که به علت مصدومیت اولین حضورش در ترکیب تیم ملی ایران به تعویق افتاد، در واکنش به صعود ایران به جام جهانی گفت: «من از این بابت بسیار هیجان زده و خوشحالم، افتخار می کنم که تیم ملی کشورم سال آینده در برزیل حاضر خواهد بود. من از حمایت همه طرفداران تیم ملی سپاسگزارم و امیدوارم من هم بتوانم برای تیم ملی ایران افتخارآفرینی کنم.»

دانیال که برای اولین بار با طرفدارانش در شبکه اجتماعی شخصی اش ارتباط برقرار می کرد، ادامه داد: «من هم اکنون در شهر زیبای ماینس هستم و سعی خواهم کرد از این پس برای طرفدارانم علاوه بر زبان آلمانی، به انگلیسی هم بنویسم. البته این نیاز به تمرین بیشتر دارد.»

علاوه بر داوری، فایبو جانواریو بازیکن سابق استقلال هم صعود ایران به جام جهانی برزیل را تبریک گفت. جانواریو روی صفحه اجتماعی خود نوشت:‌ »من می خواهم به ایران بابت این پیروزی بزرگ و کسب سهمیه حضور در جام جهانی برزیل تبریک بگویم.»

این بازیکن برزیلی ادامه داد: «حضور ایران در کشورم لذت و افتخار زیادی برای من دارد. شما استثنایی بودید و من از بابت موفقیت شما احساس افتخار می کنم. باز هم این موفقیت را به ملت ایران تبریک می گویم. شما سزاوار این موفقیت بودید.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها