کد خبر: ۱۴۲۴۹۶
زمان انتشار: ۱۲:۵۷     ۰۱ تير ۱۳۹۲

مدیر فنی تیم ملی فوتبال جوانان گفت: به دلیل نبود زمان کافی فعلا از 500 بازیکن برای تشکیل تیم جوانان استعدادیابی می‌شود تا با پشت سر گذاشتن مرحله مقدماتی قهرمانی آسیا، استعدادیابی گسترده‌ای در سراسر کشور انجام دهیم.

علی دوستی‌مهر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره اولین مرحله از استعدادیابی تیم ملی فوتبال جوانان که در ارومیه در حال برگزاری‌ است، اظهار کرد: بحث استعدادیابی در فوتبال پایه مربوط به امروز و دیروز نیست. در گذشته هم برای تیم جوانان استعدادیابی‌های گسترده‌ای انجام شده و الان هم طبق برنامه‌ای که رحیم میرآخوری به فدراسیون اعلام کرده کار استعدادیابی تیم جوانان برای تشکیل و ساخته شدن تیمی که باید در مرحله مقدماتی قهرمانی آسیا شرکت کند، آغاز شده است. استعدادهای بسیار خوبی در کشور وجود دارند که حیف است دیده نشوند. ما می‌خواهیم تیم پرقدرتی را برای مرحله مقدماتی قهرمانی آسیا بسازیم؛ استعدادیابی اصلی و ویژه ما برای تیم جوانان پس از مرحله مقدماتی آسیا انشاالله بعد از صعود به مرحله نهایی خواهد بود.

وی درباره برنامه استعدادیابی کادر فنی تیم جوانان پیش از بازی‌های مقدماتی آسیا توضیح داد: مرحله اول استعدادیابی از دوشنبه در ارومیه آغاز شده است. بعد از آن استعدادیابی‌ها به مدت چهار روز در اراک دنبال می‌شود و سپس 2 روز هم در تهران خواهد بود. پیش‌بینی شده در این مدت از حدود 500 بازیکن تست گرفته شود. مربیان و استعدادیاب‌های متعددی در این برنامه‌های نقش داشتند و با حمایت و کمک همه آنها این کار انجام می‌شود.

دوستی‌مهر در پاسخ به اینکه وظیفه شما و رحیم میرآخوری، سرمربی تیم ملی در این پروسه چیست، به ایسنا گفت: کار اصلی با میراخوری و همکارانش است و بنده به عنوان خدمت‌گذار به آنها کمک می‌کنم و تا حدی کار نظارت را انجام می‌دهم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها