کد خبر: ۱۴۲۴۸۷
زمان انتشار: ۱۲:۵۱     ۰۱ تير ۱۳۹۲
در گفت‌وگو با فارس
سرمربی تیم ملی فوتبال دختران زیر 16 سال اعتقاد دارد با وجود سابقه ژاپن در فوتبال آسیا و جهان نباید با ناامیدی مقابل این تیم قرار بگیریم.

مهناز امیرشقاقی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره برنامه تیم ملی فوتبال دختران گفت: برگزاری اردوی دوستانه در تایلند و چند دیدار دوستانه با اوکراین و ازبکستان از برنامه‌های تیم ملی است. همچنین در نظر داریم بعضی از اردوها را در شهرستان‌ها برگزار کنیم و دیداری هم با چند تیم لیگ برتری داشته باشیم.

وی درباره حریفان ایران در مرحله نهایی مسابقات قهرمانی آسیا، اظهار داشت: در دوره نهایی مطمئناً تیم‌های قدرتمندی حضور دارند و تیم‌های بزرگ و صاحب‌نامی پیش روی ما قرار می‌گیرند. با برنامه‌ریزی و تمرینات مناسب می‌توانیم با آنها مسابقه دهیم. در هر صورت فوتبال قابل پیش‌بینی نیست و هیچ‌کس فکرش را نمی‌کرد ژاپن بتواند در جام جهانی آمریکا را شکست دهد و قهرمان شود، اما ما هم نمی‌توانیم با ناامیدی مقابل ژاپن قرار بگیریم.

امیرشقاقی افزود: در غرب آسیا قهرمانیم و حرفی برای گفتن داریم، در شرق آسیا هم می‌توانیم فاصله را کمتر کنیم. فدراسیون نیز حمایت‌های لازم را از فوتبال پایه داشته و چیزی کم نگذاشته است. از این به بعد همه باید حمایت کنند. بارها گفته‌ام ما علاوه بر فدراسیون حمایت باشگاه‌ها، وزارت ورزش و حتی اسطوره‌ها را نیاز داریم. فوتبال زیر 16 سال برای اولین بار است که در طول تاریخ فوتبال بانوان ایران راهی مرحله نهایی می‌شود.

سرمربی تیم فوتبال دختران زیر 16 سال، در پاسخ به این سوال که حضور کاستا به عنوان مدیر فنی چقدر می‌تواند در این تیم تاثیرگذار باشد، عنوان کرد: زمانی که کاستا در ایران حضور داشت درگیر فوتبال بزرگسالان بود و اکنون نیز برای گذراندن یک کلاس به کشورش رفته است. به هر حال او هم مربی است و ایده‌های خاص خودش را دارد و می‌تواند به ما کمک کند. البته من برای کارهایم با کمیته فنی هماهنگ می‌کنم و با آنها مشورت داشته‌ام.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها