کد خبر: ۱۴۲۳۴۴
زمان انتشار: ۱۰:۴۳     ۰۱ تير ۱۳۹۲
قهرمان وزن 60 کیلوگرم رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی آزاد گفت: حالا دیگر زمان آن رسیده است که من هم به مدال جهانی برسم.

به گزارش 598،مسعود اسماعیل‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص قهرمانی‌اش در رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی آزاد گفت: هنوز هم شکست مقابل جعفری را باور ندارم. در کشتی اول گیج بودم و حریفم را دست کم گرفتم. هنوز هم به خاطر آن باخت ناراحتم و دوست داشتم جعفری به فینال می‌رسید و با هم کشتی می‌گرفتیم و آن باخت را جبران می‌کردم.

وی ادامه داد: با وجود مصدومیتی که داشتم با احترام به دستور کادر فنی در این مسابقات شرکت کردم و خدا را شکر قهرمان شدم. همواره کشتی گرفتن در ایران سخت‌تر از خارج است چون کشتی‌گیران نحوه کار یکدیگر را می‌دانند و دفاع می‌کنند و کشتی‌ها خیلی به هم نزدیک است.

ملی‌پوش ایران در المپیک لندن تصریح کرد: باخت مقابل جعفری برای من گران تمام شد و هنوز ناراحت آن هستم. همین اتفاق در المپیک هم برای من رخ داد و خوشحالم در این مسابقات توانستم خود را جمع کنم و برگردم. قانون جدید هم کار را سخت کرده بود؛ البته به نفع کشتی‌گیرانی مانند من بود که هجومی کار می‌کنند و کشتی‌گیران دفاعی جایی در آن نخواهند داشت.

اسماعیل‌پور در باره ملی‌پوش شدنش در مسابقات جهانی گفت: تابع نظر و دستور کادر فنی هستم. تا 2 روز مانده به مسابقات آنتی‌بیوتیک مصرف می‌کردم و از نظر بدنی شرایط مناسبی نداشتم، اما با دستور کادر فنی کشتی گرفتم. در این مدت هم فشار زیادی را تحمل کرده بودم. امیدوارم هر کشتی‌گیری که برای حضور در مسابقات جهانی انتخاب می‌شود از آبروی ایران دفاع کند. اگر من هم باشم تمام تلاشم را برای سربلندی ایران انجام خواهم داد.

وی افزود: حالا دیگر زمان آن رسیده است که من هم به مدال جهانی برسم. تمام دوستانم مدال جهانی گرفته‌اند و همین موضوع به من انگیزه داد تا در انتخابی قهرمان شوم. امسال دیگر نوبت من است، اما نظر نهایی را کادر فنی خواهد داد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها