کد خبر: ۱۴۲۱۳۴
زمان انتشار: ۱۲:۱۳     ۳۰ خرداد ۱۳۹۲
رئیس مجمع جهانی شیعه‌شناسی گفت: حضرت علی اکبر(ع) در اوج نوجوانی و جوانی زبانزد و شاخصی برجسته برای جوان مسلمان است.

حجت‌الاسلام علی انصاری بویراحمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت علی اکبر(ع) اظهار کرد: کمال انسان در دوران نوجوانی و جوانی از جمله موهبت‌ها و عنایات الهی است.

وی خاطرنشان کرد: حضرت علی اکبر(ع) دارای فضائل و ویژگی‌های خدامحورانه بود و تمام حرکات، سکنات و رفتار ایشان بر اساس دستور الهی و مورد رضای الهی صورت می‌گرفت.

رئیس مجمع جهانی شیعه‌شناسی عنوان داشت: آن حضرت شخصیت برجسته‌ای است که از زمان طفولیت تا زمان شهادت پیوسته مورد اکرام و احترام بزرگان است و در اوج نوجوانی و جوانی زبانزد و شاخصی برجسته برای جوان مسلمان محسوب می‌شد.

وی ادامه داد: حضرت علی اکبر(ع) در دوران عمر کوتاه خودش خدمات و مسائل بسیار مهمی را در راه اعتلای اسلام انجام داد و دارای چنان کرامت انسانی بود که زبانزد خاص و عام است.

انصاری بویراحمدی یادآور شد: تاکنون جوانان و نوجوانان به ویژه جوانان بنی هاشم به او اقتدا کرده و اعمال و رفتاری وی را سرلوحه رفتار و کردار خودشان قرار می‌دادند.

وی تصریح کرد: تبعیت محض حضرت علی اکبر(ع) از اوامر و مناهی پروردگار از او انسانی برجسته ساخته بود و اهل بیت(ع) نیز این مهم را تأیید کردند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها