کد خبر: ۱۴۱۹۸۵
زمان انتشار: ۱۴:۳۳     ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز چهارشنبه ۲۹ خرداد با حضور در بیمارستان قلب تهران از محسن پرویز معاون سابق فرهنگی وزارت ارشاد عیادت کرد.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری تسنیم،‌ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امروز چهارشنبه 29 خرداد با حضور در بیمارستان قلب تهران از محسن پرویز معاون سابق فرهنگی وزارت ارشاد عیادت و در جریان روند معالجه و مداوای وی قرار گرفت.

حسینی ابراز امیدواری کرد که با بهبودی کامل این نویسنده و بازگشت او به محیط کار، فعالیت‌های علمی و فرهنگی وی همچون گذشته ادامه پیدا کند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه پرویز اهل قلم و نویسندگی است و آثار خوبی نیز منتشر کرده‌‌ و در انجمن قلم هم فعال است، ابراز امیدواری کرد، با توجه به فرارسیدن روز قلم وی با سلامتی کامل در مراسم و برنامه‌های درپیش به مناسبت این روز شرکت کنند.

محسن پرویز سخنگوی انجمن قلم ایران و معاون فرهنگی اسبق وزارت ارشاد روز گذشته سه‌شنبه 28 خرداد در بیمارستان قلب تهران تحت عمل جراحی قلب قرار گرفت.

محمد الهیاری مدیر اداره کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مهدی شجاعی مدیرعامل صندوق حمایت از هنرمندان، نویسندگان و خبرنگاران و مجید صحاف مدیر کل روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی وزیر ارشاد را همراهی ‌کردند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها