کد خبر: ۱۴۱۹۴۲
زمان انتشار: ۱۳:۲۹     ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
مراسم استقبال از اعضاي تيم ملي فوتبال ايران ساعت ۱۷ عصر امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه يكصد هزار نفري آزادي آغاز مي شود.

به گزارش 598 به نقل از سایت گل- تيم ملي فوتبال ايران سه شنبه شب باپيروزي برتيم ملي كره جنوبي جواز حضور درمسابقات جام جهاني ۲۰۱۴برزيل را بدست اورد و قراراست بازيكنان اين تيم امروز بعد از بازگشت به كشور بلافاصله به ورزشگاه آزادي بروند و مراسم استقبال از آنان با حضورعلاقمندان به اين رشته در اين ورزشگاه برگزار شود.
به گزارش ايرنا، روابط عمومي فدراسيون فوتبال جمهوري اسلامي ايران بلافاصله و در اقدامي تحسين برانگيز به همين منظور با نصب بنرو پلاكاردهايي درميادين مختلف شهر تهران شهروندان را براي استقبال از دلاور مردان عرصه فوتبال كه لبخند شادي را بر لبان ۷۵ ميليون ايراني نشاندند، تشويق كرده است.
مراسم استقبال از اعضاي تيم ملي فوتبال ايران ساعت ۱۷ عصر امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه يكصد هزار نفري آزادي آغاز مي شود.
ملي پوشان فوتبال كشورمان براي نخستين بار با عنوان سرگروه از مرحله انتخابي جام جهاني فوتبال در آسيا به جام جهاني صعود كردند.
بعدازاين پيروزي رهبرمعظم انقلاب اسلامي، رييس جمهوري اسلامي ايران،رييس جمهور منتخب، رييس مجلس شوراي اسلامي وديگر مسوولان و روسا در پيامهاي جداگانه اي به ملي پوشان فوتبال ايران تبريك گفتند.
عصر ديروز پس از پايان بازي ايران و كره جنوبي، و پيروزي غرور آفرين در مقابل ميزبان، مردم ايران در تمامي شهرها به خيابانها آمده و با به دست گرفتن پرچم سه رنگ جمهوري اسلامي و با به صدا درآوردن بوق خودروها، ساعتها در معابر شهر جشن گرفتند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها