کد خبر: ۱۴۱۸۷۶
زمان انتشار: ۱۱:۳۸     ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
مهاجم تیم ملی گفت: «گل‌هایی که برای تیم ملی به ثمر رساندم به تنهایی نبود و حاصل تلاش همه بود.»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ رضا قوچان‌نژاد پس از برتری یک بر صفر ایران برابر کره جنوبی گفت: «هر طور بود خودمان را به برزیل رساندیم. خدا را شکر می کنم و برای مردم ایران خوشحالم. این درست که گل های من برای تیم ملی مهم بود ولی این گل ها را تنهایی نزدم و هم بازیکنان و هم مربی نقش داشتند.»


وی ادامه داد: «برای کی‌روش خیلی خیلی خوشحالم که توانست به هدفش با ایران برسد. به جام جهانی رسیدیم و یک سال وقت داریم و می توانیم خیلی کارها انجام دهیم. نباید کار را رها کنیم. اگر اینطور باشد در جام جهانی زنگ تفریح می شویم. هدف بازیکنان و کی‌روش این نیست که چنین اتفاقی بیفتد. کره و استرالیا ثابت کردند که می توان در جام جهانی موفق شد.»


مهاجم تیم ملی در مورد موفقیت های آینده و رکوردهایش گفت: «فوتبال تنیس نیست که دنبال رکورد شخصی باشم. می خواهم مردم را خوشحال کنم در ضمن رکورد زدن خیلی سخت است.»


قوچان نژاد در مورد رفتار کره ای ها در استادیوم گفت: «من چیزی ندیدم و برای آنها احترام قائل هستم. در این چند روز چیزی ندیدم و آنها برایم قابل احترام هستم.»


او در مورد حرف های خداداد عزیزی که گفته قوچان نژاد از من بهتر می شود گفت: «افتخار می کنم به خداداد که همشهری من است و حرف های شیرین می زند. برای من این چیزها مهم نیست، فوتبال ورزش گروهی است و من هر چیزی داشته باشم رو می کنم تا مردم خوشحال شوند. دوست دارم با صددرصد توانم بازی کنم.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها