کد خبر: ۱۴۱۸۲۰
زمان انتشار: ۱۰:۱۳     ۲۹ خرداد ۱۳۹۲
تیم فوتبال صبای قم در ادامه تلاش خود برای جذب مهره‌های مورد نظر، سیدمحمود شفیعی، سومین بازیکن فصل پیش تیم فوتبال گهر شهرداری دورود را جذب کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، در حالی که نزدیک به سه هفته دیگر به آغاز فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور و 17 روز دیگر به پایان مهلت نقل و انتقالات لیگ آینده باقی مانده است، تیم‌های لیگ برتری تلاش و تکاپویی جدی برای جذب بازیکنان مورد نظر خود دارند.

یکی از تیم‌هایی که با جدیت و تلاش فراوان از سوی هیئت مدیره و کادر فنی خود این روزها تلاش می‌کند بازیکنان مورد نظر خود را از بین چهره‌های کارآمد و توانا برای حضور در دو میدان حساس آینده به خدمت بگیرد تیم فوتبال صبای قم است.

صبای قم در نخستین گام برای حضوری موفق در سیزدهمین دوره رقابـت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور روز نهم خرداد ماه محمد مایلی کهن را با اتفاق نظر اعضای هیئت مدیره خود به عنوان سرمربی جدید این تیم معرفی کرد.

بعد از آمدن محمد مایلی کهن به تیم فوتبال صبای قم و قرار گرفتن این مربی در رأس کادر فنی در کنار سایر همکاران خود در کادر فنی صبای قم برای حضوری موفق در بازی های سیزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر آغاز به کار کردند.

در کنار تمام این تغییر و تحولات در کادر فنی تیم فوتبال صبای قم، این تیم در جذب بازیکنان مورد نظر خود نیز بیکار ننشسته‌ است و بعد از اینکه توانست بازیکنان سابق تیم‌های فوتبال مس کرمان و گهر شهرداری دورود را جذب کند اکنون با یک بازیکن دیگر از تیم فوتبال گهر شهرداری دورود به توافق رسیده است.

بازیکن سابق تیم فوتبال گهر شهرداری دورود یکی از تیم‌های حاضر در مسابقات فصل قبل لیگ دسته برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس، سیدمحمود شفیعی است که درخشش وی در فصل گذشته لیگ آزادگان موجب شد تا مورد توجه شدید سرمربی فصل قبل خود یعنی محمد مایلی کهن به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال صبای قم قرار بگیرد.

سیدمحمود شفیعی به عنوان سومین بازیکن جدید از تیم فوتبال گهر شهرداری دورود و پنجمین بازیکن تازه وارد برای لیگ سیزدهم در حالی به تیم فوتبال صبای قم پیوست که پیش از حضور قطعی وی در تیم فوتبال صبای قم، این تیم برای لیگ جدید همچنین شهرام مهربان و حامد پورعمرانی دیگر بازیکنان فصل گذشته تیم فوتبال گهر شهرداری دورود نماینده لرستان در مسابقات لیگ دسته برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس و همچنین غلامرضا عنایتی و مهدی محمدی دو بازیکن ملی‌پوش سابق تیم فوتبال مس کرمان را نیز به خدمت گرفته بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها